Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herlighet så glad jeg blir av at treningen og kostholdet gir resultater! Første gang noensinne at jeg faktisk er helt fornøyd med kroppen. Er nå nesten akkurat der jeg vil være, og med komplimenter og oppmerksomhet i fleng fra jenter. Ingenting som er bedre akkurat nå.

Endret av Saft Suse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Spotify på mobilen fungerer så bra :) Før med den gamle mobilen min gikk det dritsakte å laste ned av en eller annen grunn + før for sånn et år siden tok det lang tid før den i det hele tatt la merke til at jeg hadde lagt ting til i spillelisten jeg bruker på mobilen, men nå begynner den å laste ned med en gang og er klar til bruk etter kort tid. Er enda nok av problemer med Spotify men det er bare så greit at jeg alt jeg trenger å gjøre er å trykke på knappen for å skru på wireless og så whom whom wham går alt av seg selv.

Lenke til kommentar

Å herlighet så glad jeg blir av at treningen og kostholdet gir resultater! Første gang noensinne at jeg faktisk er helt fornøyd med kroppen. Er nå nesten akkurat der jeg vil være, og med komplimenter og oppmerksomhet i fleng fra jenter. Ingenting som er bedre akkurat nå.

Dette er virkelig undervurdert! Det er lite som føles så godt som å være fornøyd med det man drasser rundt på hver dag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...