Bruker-33331 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det hjelper å bli venn med spiderbro, for de er mindre skumle da. Jepp, så en spiderbro i gangen her, lot ham bare være. Aner ikke hvor han er nå, da. Jeg hater fluer mer enn edderkopper, så.. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Å fortsatt ha friheten vel bevart når man er i et forhold. Utrolig deilig å fortsatt ha tid for seg selv og venner, uten noen som maser rett som det er om å møtes, eller absolutt må prate med den andre hver êneste dag. Stor forskjell fra å ha hatt en fuckfriend i ett år som var krevende, til å komme i noe helt liberalt. En fuckfriend skal ikke mase om å kose, se film, være med hverandre ute på byen og fest. Bare sex. Forventer litt mer av menn når det kommer til slike situasjoner. 1 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Fiber i hus. det gjør meg glad Har 60/60 linje, hvor de 10 siste på upload er vet jeg ikke. Uansett happy Endret 14. august 2012 av b00n Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=e8zCANDDO70 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Ut å møte nye 15 åringer. #GTV Endret 14. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ut å møte nye 15 åringer. #GTV Må nesten spørre, hvordan kommer en 20-åring i kontakt med 15-åringer? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Må nesten spørre, hvordan kommer en 20-åring i kontakt med 15-åringer? Chatroulette. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Ut å møte nye 15 åringer. #GTV Må nesten spørre, hvordan kommer en 20-åring i kontakt med 15-åringer? Det lurte jeg også på for noen måneder siden. Min vennekrets er 19+. Broren til en kompis av meg fortalte om ei litt tøsete 15 åring. Kjeda meg en kveld og bare ga faen i sunn fornuft og selvrespekt, la henne til på Facebook. Nå har vi hengt noen ganger, og begynner å bli kjent med hennes venninner igjen. GTV! Edit: Husk at slike ungjenter kan være jævlig utspekulerte og ender opp med å bruke deg. Aldri kjør de noen plass, eller gjør noe som ikke setter deg først. Endret 15. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ut å møte nye 15 åringer. #GTV Må nesten spørre, hvordan kommer en 20-åring i kontakt med 15-åringer? Det lurte jeg også på for noen måneder siden. Min vennekrets er 19+. Broren til en kompis av meg fortalte om ei litt tøsete 15 åring. Kjeda meg en kveld og bare ga faen i sunn fornuft og selvrespekt, la henne til på Facebook. Nå har vi hengt noen ganger, og begynner å bli kjent med hennes venninner igjen. GTV! Edit: Husk at slike ungjenter kan være jævlig utspekulerte og ender opp med å bruke deg. Aldri kjør de noen plass, eller gjør noe som ikke setter deg først. Derfor jeg holder meg unna dem så lenge de ikke er bevisstløse først! 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Chatroulette. Og Omegle. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Chatroulette. Og Omegle. Savner nettby ass Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Chatroulette. Og Omegle. Savner nettby ass Ehh, Biip som var the shitz da! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Var jo lettere å sjekke teens på nettby, sånn jeg husker det iallefall. Edit: Virker jo som om internett har stått stille i 7 år på biip, kanskje man skulle finne fram den gamle accounten igjen... Edit: Nvm, har jo ikke vært noen der på 7 år Endret 15. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nå fikk jeg lyst til å starte account på biip for å se om noen jeg kjenner fortsatt er der Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Når netcom sier ifra om at datamengden er oppbrukt 12 timer forsent. Har tapt 500 kroner alt... Har lyst til å ta livet av samtlige som står bak svindelen her. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fikk kontaktet Amazon support og de var rett og slett Amaz...oning. Får byttet ut Kindlen min med en som virker strax så jeg endelig kan lese bøker sånn som de er ment til å bli lest igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 endelig kan lese bøker sånn som de er ment til å bli lest igjen. Du mener, med papir og blekk? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nesten! Med en skjerm og e-ink. Aldri mer må jeg drasse med meg svære bøker som tar opp masse plass i kofferten min. Aldri mer sitter jeg på en avsides øy ute i ingensteder uten å kunne skaffe meg en god bok - det laster jeg bare ned via Amazons 3G. Kindle og kapitalisme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå