Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å fortsatt ha friheten vel bevart når man er i et forhold. Utrolig deilig å fortsatt ha tid for seg selv og venner, uten noen som maser rett som det er om å møtes, eller absolutt må prate med den andre hver êneste dag.

 

Stor forskjell fra å ha hatt en fuckfriend i ett år som var krevende, til å komme i noe helt liberalt.

En fuckfriend skal ikke mase om å kose, se film, være med hverandre ute på byen og fest. Bare sex. Forventer litt mer av menn når det kommer til slike situasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ut å møte nye 15 åringer. #GTV

Må nesten spørre, hvordan kommer en 20-åring i kontakt med 15-åringer?

 

Det lurte jeg også på for noen måneder siden. Min vennekrets er 19+. Broren til en kompis av meg fortalte om ei litt tøsete 15 åring. Kjeda meg en kveld og bare ga faen i sunn fornuft og selvrespekt, la henne til på Facebook. Nå har vi hengt noen ganger, og begynner å bli kjent med hennes venninner igjen. GTV!

 

Edit: Husk at slike ungjenter kan være jævlig utspekulerte og ender opp med å bruke deg. Aldri kjør de noen plass, eller gjør noe som ikke setter deg først.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Ut å møte nye 15 åringer. #GTV

Må nesten spørre, hvordan kommer en 20-åring i kontakt med 15-åringer?

 

Det lurte jeg også på for noen måneder siden. Min vennekrets er 19+. Broren til en kompis av meg fortalte om ei litt tøsete 15 åring. Kjeda meg en kveld og bare ga faen i sunn fornuft og selvrespekt, la henne til på Facebook. Nå har vi hengt noen ganger, og begynner å bli kjent med hennes venninner igjen. GTV!

 

Edit: Husk at slike ungjenter kan være jævlig utspekulerte og ender opp med å bruke deg. Aldri kjør de noen plass, eller gjør noe som ikke setter deg først.

Derfor jeg holder meg unna dem så lenge de ikke er bevisstløse først!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var jo lettere å sjekke teens på nettby, sånn jeg husker det iallefall.

 

Edit: Virker jo som om internett har stått stille i 7 år på biip, kanskje man skulle finne fram den gamle accounten igjen...

 

Edit: Nvm, har jo ikke vært noen der på 7 år :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...