Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komme hjem etter en lang dag uten PC og ser at det er masse nye youtube-videoer jeg ikke har sett enda. :wee: Kos. Jeg elsker de jeg abbonnerer på. Daily content ftw!

Berre synd and subscription-systemet suger meir enn 50 edderkoppar i anus.

"Lyst til å sjå alle videoane? Synd, fuck you, vi viser kun highlights, og stiller tilbake til highlights kvar dag om du velger Everything. Og ikkje ein gong på Everything får du sjå alle videoane."

Skikkelig genialt system.

Lenke til kommentar
Berre synd and subscription-systemet suger meir enn 50 edderkoppar i anus.

"Lyst til å sjå alle videoane? Synd, fuck you, vi viser kun highlights, og stiller tilbake til highlights kvar dag om du velger Everything. Og ikkje ein gong på Everything får du sjå alle videoane."

Skikkelig genialt system.

I know. The nye sub-systemet suger skikkelig mus. Jeg går inn og bytter til "everything" hele tiden, men hver gang blir den stilt tilbake til Highlights.

 

Heldigvis følger jeg bare et lite knippe av brukere, og med den "pin"-funksjonen kan man lett gå inn og se om de har lastet opp noe nytt. Hvis man i tillegg følger de på Twitter/Facebook er det lett å følge med når det er noe nytt som kommer ut. :wee:

Lenke til kommentar

Alt tjent selv. Eller, minus 5k jeg fikk i konfirmasjonsgaver. Derfor jeg er tålelig fornøyd, om jeg kan si det selv. Og disse 320k er i tillegg til at jeg kastet bort 60k i semesteravgifter for et feilslått studieløp på Markedshøyskolen, samt syv måneder jeg kunne jobbet heltid.

 

:)

 

Egentlig bare mest glad for at jeg har fått det til, driter litt i hvor "flink" jeg har vært, dette har vært målet, helt siden jeg startet som avisbud i en alder av 15 år. Og derfor føles det helt fantastisk å endelig ha fått det til.

 

Good shit!

 

Hva har du arbeidet med og hvor mye har du arbeidet? Med tanke på at du har gått på skole på siden av.

 

Startet som Aftenbud for Aftenposten som 15-åring. I andre klasse på Vgs byttet jeg til å bli abonnementselger på deltid for Aftenposten (jada, jada, vi masete jævler som deler ut gratis aviser), dette var jeg tom tredje klasse, før jeg tok et "friår" og jobbet heltid med dette. Etter dette året gjorde jeg mitt livs tabbe og startet på Markedshøyskolen, og var der i seks-syv mnd. Fant ut at det var bullshit og kom tilbake til Aftenposten. Nå har jeg fått et ålreit tilbud fra Aftenposten, der de sponser et år med coaching på BI, om jeg jobber der til minst juni 2013. Dette har jeg takket ja til, og kjøper av den grunn leilighet nå. Håper å betale ned godt på lånet frem til da, før jeg fryser deler av det og går ut i studier høsten 2013.

 

:)

Lenke til kommentar

Det hjelper å bli venn med spiderbro, for de er mindre skumle da. :(

 

Første natta etter at vi flyttet hit for mange år siden, før vi hadde pusset opp huset, så kom det fire-fem spiderbros i senga mi. Ên var så og si i ansiktet mitt. :dontgetit: Etter den natta ødela spiderbro all form vennskapelig tilnærmelse i fremtiden.

Lenke til kommentar

Det rare er at på mi bærbare maskin er layouten totalt forskjellig frå på den stasjonære. Den layouten er mykje betre funksjonsmessig, og viser all aktivitet frå alle. Skjønar ikkje kvifor det ikkje er slik her.

 

Det er jo en helt egen side til Subscriptions da. Den på forsiden er jo bare en feed. Selv bruker jeg alltid subscription siden uansett da feeden på forsiden er uoversiktlig og man må bla så mye. Er subba til rundt 30 personer og aldri gått glipp av en video fordi den ikke har havnet i sub boksen.

Lenke til kommentar

Det er jo en helt egen side til Subscriptions da. Den på forsiden er jo bare en feed. Selv bruker jeg alltid subscription siden uansett da feeden på forsiden er uoversiktlig og man må bla så mye. Er subba til rundt 30 personer og aldri gått glipp av en video fordi den ikke har havnet i sub boksen.

Og kvar er så den sida? Er det liksom denne? For der helder viser ikkje alle videoane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...