Gavekort Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Synd at alt er staget. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jerry Springer < Maury Povich Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Øyafestivalen i dag! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Åpna klølebaggen jeg hadde fra TG grunnet flytting, og den var stappa til topp med brus, caprisonne og red bull Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Øyafestivalen i dag! Millioner av artister og bare piss. Gjør meg glad at jeg stod opp nå, så er det ihvertfall et steg lenger mot skikkelig døgnrytme. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Øyafestivalen i dag! Millioner av artister og bare piss. Gjør meg glad at jeg stod opp nå, så er det ihvertfall et steg lenger mot skikkelig døgnrytme. Det er langt ifra bare piss på øyafestivalen! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) 99.99% er piss. Øya festivalen er proppa full av hippie og down/relax ala hippie musikk. Fullt av random folk som skal gjøre gjennombrudd i Norge, *lololol* Eneste jeg så som er gode saker på listen over millioner av artistene som skal være der er Karpe Diem gutta. Endret 10. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 99.99% er piss. Øya festivalen er proppa full av hippie og down/relax ala hippie musikk. Fullt av random folk som skal gjøre gjennombrudd i Norge, *lololol* Eneste jeg så som er gode saker på listen over millioner av artistene som skal være der er Karpe Diem gutta. Hvor kommer ditt hat mot hippier fra? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 99.99% er piss. Øya festivalen er proppa full av hippie og down/relax ala hippie musikk. Fullt av random folk som skal gjøre gjennombrudd i Norge, *lololol* Eneste jeg så som er gode saker på listen over millioner av artistene som skal være der er Karpe Diem gutta. facepalm Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Hvor kommer ditt elsk for hippier fra? Endret 10. august 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 lars vaular er sånn dum hippie musikk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 hvordan er det hipsterete å høre på popmusikk? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Har de på seg trange busker og/eller 80'tallssolbriller og/eller mokkasiner og/eller skikkelig oversized slitte tskjorter og/eller er skikkelig tynne, har sleik osvosvosv. Da er kjansene store for at det er hipstere, all musikk hipsterne lager er hipstermusikk. Edit: selv liker jeg verken hipstere eller hippier, eller, har sånn ca. samme forhold til dem som jeg har til ottar, eller samer. Endret 10. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvor kommer ditt elsk for hippier fra? Jeg har ikke uttrykt noe elsk for hippier. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Øyafestivalen i dag! Millioner av artister og bare piss. Gjør meg glad at jeg stod opp nå, så er det ihvertfall et steg lenger mot skikkelig døgnrytme. Det er langt ifra bare piss på øyafestivalen! Etter min musikksmak er det slik. Gikk gjennom hele listen, 5% hadde jeg hørt om før og 0% av dem var noe jeg likte. Endret 10. august 2012 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Men skakke karpe spille? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Men skakke karpe spille? Jo? 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Øyafestivalen i dag! Millioner av artister og bare piss. Gjør meg glad at jeg stod opp nå, så er det ihvertfall et steg lenger mot skikkelig døgnrytme. Det er langt ifra bare piss på øyafestivalen! Etter min musikksmak er det slik. Gikk gjennom hele listen, 5% hadde jeg hørt om før og 0% av dem var noe jeg likte. Greit at du har en annen musikksmak, men ikke si at det bare er piss der når du kun har hørt 5% av det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Det er bare piss! Selv om du liker tomatjuice eller Mickey Finn så kan jeg fortsatt si at det smaker som piss. Endret 11. august 2012 av Hårek Unødig sitering av innlegget over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå