Primer4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=31N3npMEv5E Endret 7. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Første skoledag UIS data imorgen, blir knallkjekt! Noe spess jeg bør ta med? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Isis-t-skjorte ankommet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hva er det som irriterer så grenseløst? Avataren din. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Netcom. Kan drøye regningene helt til de truer med å sperre abonnementet... Likevel har jeg ikke fått en eneste purring. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Å høre alle vennene mine som griner over at de ikke har råd til å leve under studiene. Fantastisk deilig å vite at jeg har null bekymringer når jeg flytter fordi jeg faktisk har SPART penger jeg har tjent de siste årene. Sparing er undervurdert. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Å høre alle vennene mine som griner over at de ikke har råd til å leve under studiene. Fantastisk deilig å vite at jeg har null bekymringer når jeg flytter fordi jeg faktisk har SPART penger jeg har tjent de siste årene. Sparing er undervurdert. Og at faren din har kjørt en leilighet til deg? 8 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Dette er også folk som har fått leilighet. Men selv om jeg får det, så betyr det ikke at jeg har masse utgifter. Fellesutgifter, strøm, mat, transport osv. Så jeg har like mange utgifter som alle andre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg sparte, og kjøpte, ut fra egen lomme. Det er ikke umulig. Men det er nok ikke noen topp-etasjes bolig med takterasse som karen over her ender opp med... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) - Gratis Spotify Premium i ett år! - Fybilletter til København er bestilt og reservert hotellrom. - Foreldrene mine reiser på hytta imorgen tidlig! - Jobbintervju imorgen tidlig - Fikk overtalt mamma til å betale for utredningen min for ME Endret 7. august 2012 av Cakenommy 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 La nettopp merke til en veldig hendig sak ved meg selv. Har lurt på hvor motivasjonen til å male var blitt av stort sett hele sommeren. Tok på meg hodetelefonene nå, og plutselig følte jeg langt større lyst til å male. En blanding av å føle meg litt mer innestengt og innesluttet, og det at det er mer tiltak (om enn veldig lite) å reise meg fra stolen gir meg akkurat nok motivasjon til å begynne. Kjekt å vite! Dette skal misbrukes. 4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Dette er også folk som har fått leilighet. Men selv om jeg får det, så betyr det ikke at jeg har masse utgifter. Fellesutgifter, strøm, mat, transport osv. Så jeg har like mange utgifter som alle andre. Sparing vil uten tvil hjelpe, skal spare så mye jeg klarer dette året her, før jeg forhåpentligvis tar turen til Andøya og blir der gjennom VG3. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Sparing vil uten tvil hjelpe, skal spare så mye jeg klarer dette året her, før jeg forhåpentligvis tar turen til Andøya og blir der gjennom VG3. Yey Andøya! Merker at jeg savner det året noe jævlig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Ikke sikker på om jeg hadde vist noe særlig om den linja der opp omjeg ikke hadde hørt om den fra deg. Jeg ser fram til den >20 timer lange bilturen opp dit. Endret 7. august 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Yey Andøya! Merker at jeg savner det året noe jævlig. Kva slags VG2 gjekk du? Og kva bør ein like/kunne for å gå der Andøya? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er data og elektronikk på VG2 og VG3 kan da bli romteknologi på andøya. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det nye nicket mitt, og det faktum at folk nå enten kaller meg bare primer (grunning, og ikke bare grunning men på engelsk i tillegg!, er jo den tøffeste malinga som finnes, uten grunning flasser jo alt bare av!) Eller Primera, som faktisk er en av de top 4 feiteste bilene noen sinne produsert. WIN-WIN Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Visste ikke at gamle mobilen lå en time fram, og oppdaget det ikke før jeg var på vei til jobb. Greit å komme på jobb på den tid jeg alltid har ønsket meg, og dette var det som skulle til. (Nei, postet ikke feil, er faktisk glad. Alltid hatt lyst å være på jobb før halv 8. ) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Primerfire? Primer-fire? WHATTTTTT Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Primerfire? Primer-fire? WHATTTTTT Primera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå