Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å høre alle vennene mine som griner over at de ikke har råd til å leve under studiene. Fantastisk deilig å vite at jeg har null bekymringer når jeg flytter fordi jeg faktisk har SPART penger jeg har tjent de siste årene. Sparing er undervurdert.

Og at faren din har kjørt en leilighet til deg?
  • Liker 8
Lenke til kommentar

- Gratis Spotify Premium i ett år! :w00t:

- Fybilletter til København er bestilt og reservert hotellrom.

- Foreldrene mine reiser på hytta imorgen tidlig!

- Jobbintervju imorgen tidlig

- Fikk overtalt mamma til å betale for utredningen min for ME

Endret av Cakenommy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

La nettopp merke til en veldig hendig sak ved meg selv. Har lurt på hvor motivasjonen til å male var blitt av stort sett hele sommeren. Tok på meg hodetelefonene nå, og plutselig følte jeg langt større lyst til å male. En blanding av å føle meg litt mer innestengt og innesluttet, og det at det er mer tiltak (om enn veldig lite) å reise meg fra stolen gir meg akkurat nok motivasjon til å begynne.

 

Kjekt å vite! Dette skal misbrukes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette er også folk som har fått leilighet. Men selv om jeg får det, så betyr det ikke at jeg har masse utgifter. Fellesutgifter, strøm, mat, transport osv. Så jeg har like mange utgifter som alle andre.

Sparing vil uten tvil hjelpe, skal spare så mye jeg klarer dette året her, før jeg forhåpentligvis tar turen til Andøya og blir der gjennom VG3.

Lenke til kommentar

Det nye nicket mitt, og det faktum at folk nå enten kaller meg bare primer (grunning, og ikke bare grunning men på engelsk i tillegg!, er jo den tøffeste malinga som finnes, uten grunning flasser jo alt bare av!)

 

Eller Primera, som faktisk er en av de top 4 feiteste bilene noen sinne produsert.

 

WIN-WIN

Lenke til kommentar

Visste ikke at gamle mobilen lå en time fram, og oppdaget det ikke før jeg var på vei til jobb. Greit å komme på jobb på den tid jeg alltid har ønsket meg, og dette var det som skulle til.

 

(Nei, postet ikke feil, er faktisk glad. Alltid hatt lyst å være på jobb før halv 8. :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...