Betenkt Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Den blir bedre og morsommere for hver gang jeg ser den. Forferdelig catchy også. Hoho! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Touchdown for Curiosity! 4 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Touchdown for Curiosity! Eg våkna etter 3 timar søvn kun for dette Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Har sett på NASA TV siden midnatt. Jeg satt ikke tilbakelent de siste minuttene for å si det slik. Heldigvis gikk alt bra, så jeg er spent på hva vi får se fremover. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Fuck, nobody told me Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Fuck, nobody told me kjipern det, lurer på om det kommer noe skikkelig overaskeler. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=bBzUO7GRz7M Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Heldigvis gikk alt bra, så jeg er spent på hva vi får se fremover. Ingenting regner jeg med. Den skal kjøre hele 19 km på to år. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) 100% på fysikkprøva som var på fredag gjør meg glad. Endret 6. august 2012 av CFM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Heldigvis gikk alt bra, så jeg er spent på hva vi får se fremover. Ingenting regner jeg med. Den skal kjøre hele 19 km på to år. Det åpner jo for avanserte eksperimenter på Mars, selvsagt vil vi finne noe, stort eller lite. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg satser på at de finner ut at vi egentlig kommer fra Mars. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Klarte nettopp å få på gli et intervjuobjekt/case gjennom min eminente taleevne. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det åpner jo for avanserte eksperimenter på Mars, selvsagt vil vi finne noe, stort eller lite. Selvsagt, så blir veldig spennende å fulge med fremover! Btw, fant heldigvis en boks med coffee drops her hjemme! Trodde alle boksene var på hytten men takk gud <3 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Endelig fått samlet opp alle småtingene som eksen glemte når hun flyttet. Nå blir det bare å få hun til å hente det. Har også begynt å merke framgangen av all syklingen jeg har gjort i sommer. Endelig begynner klær som jeg hadde blitt for stor til å bruke å passe igjen. Morro! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=cs4rZG6pOxY&feature=g-u-u My hero Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 "give me the beat box and free my soul i want to get lost in the hip hop and roll fat spliffs and drift away" Dub Fx - Free My Soul, herlig sang Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 At en NES Toploader et på vei til meg i posten fra unite'n. Det gjør meg glad 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 At en NES Toploader et på vei til meg i posten fra unite'n. Det gjør meg glad +1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå