Gavekort Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Generell ekstase gjør meg glad. Enkelte dager er bare bedre enn andre, uten noen spesiell grunn. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Sliten etter langtur igår. Sliten etter 10-timers skift idag. Planla edruhelg, og bare slappe av. Men når jeg blir ringt opp av kompiser som vil ha meg med ut, så klarer jeg ikke å si nei. Uansett hvor sliten jeg er. Blir awesome med en fyllekule! Sett bort ifra om jeg må tidlig opp på jobb imorgen, kremt. Men, VERDØØØ!! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Venter på svar fra forskjellige vannscooter selgere fra utlandet angående import til Norge. Og av Motorships for å høre pris på import. Kan ikke vente! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Studielån i boks! Gjelder å skaffe seg deltidsjobb, eller så sitter jeg igjen med 2500 å bruke fritt i måneden... 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Får min første lønning noensinne om ikke så alt for lenge! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Gled deg! Jeg husker da jeg fikk min første lønning, dro jeg rett ut å kjøpte meg en ny jakke. Spesiell følelse! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hjemmelaget iskaffe. Suverent! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 - At Soundgarden, Queens Of The Stone Age, Pearl Jam, Tool og Mad Season har album å lansere i nærmeste fremtid. - RHCP (B-Sides). - At Krist Novoselic (Ex-bassist i Nirvana) og Dave Grohl har ting på gang. - At Melvins og Toadies nylig har gitt ut nye album. - Ryktes om at Pixies vil være tilbake i 2013 med et nytt album. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=CVZcAzXWciQ Denne sangen gjør meg glad på en spesiell måte. Får meg til å føle at alt kommer til ordne seg Endret 4. august 2012 av Slettet-0BI3DS Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Får min første lønning noensinne om ikke så alt for lenge! Samme her. Går til innkjøp av el-gitar mest trolig. Endret 4. august 2012 av Gjest Lenke til kommentar
NobleFerocity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg blir glad når en sang jeg elsker spiller på radioen Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=dwcM1l1X7Cg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det er så falskt det der... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Gjør det ikke det spor mindre herlig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Foretrekker faktisk videoer om forskere som forteller om universet og hvordan ting henger sammen. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Din video: blablablah blablabah big heads blabla toddlers blabla robots blablabla smiles legs blabla Min video: kommentator: "PUT DOWN THE CHAIR BROCK..... YOU DONT NEED A FUCKING STEEL CHAIR BROCK.... PUT IT DOWN........ NOOO NOO AOOCH....AND WHYYYY DID YOU DO THAT BROCK...THAT MAN HAS NO SOUL!!!" Smaken er vel som baken 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Din video: blablablah blablabah big heads blabla toddlers blabla robots blablabla smiles legs blabla Min video: kommentator: "PUT DOWN THE CHAIR BROCK..... YOU DONT NEED A FUCKING STEEL CHAIR BROCK.... PUT IT DOWN........ NOOO NOO AOOCH....AND WHYYYY DID YOU DO THAT BROCK...THAT MAN HAS NO SOUL!!!" Smaken er vel som baken 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Pfffth, noen burde skrive en doktorgrad om kampen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå