Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, er vel det :/ spennende og se hva det koster.

 

Men skader meg ikke! Setene og plassen så gode ut til at det går helt fint! Har aldri hatt noen plass-problemer eller problem med setene når jeg har flydd til USA. Er såpass gode fly fra før som flyr den distansen.

 

Men litt dumt at det ikke er mulig å sette opp bestilling med flyet til USA allerede nå. Pleier å bli dyrt jo nærmere avreisedatoen man kommer til USA :/

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Ja, er vel det :/ spennende og se hva det koster.

 

Men skader meg ikke! Setene og plassen så gode ut til at det går helt fint! Har aldri hatt noen plass-problemer eller problem med setene når jeg har flydd til USA. Er såpass gode fly fra før som flyr den distansen.

 

Men litt dumt at det ikke er mulig å sette opp bestilling med flyet til USA allerede nå. Pleier å bli dyrt jo nærmere avreisedatoen man kommer til USA :/

Da jeg så på billetter til LAX i fjor høst (lavsesong) med British Airways kostet det rundt 30k for førsteklassebilletter. Lurer på hvilke priser Norwegian legger seg på.
Lenke til kommentar

Takk. Skal se High Noon i kveld da! :)

 

Gjør det, du. SKal godt gjøres å ikke sitte med et gigantisk smil rundt munnen fra start til slutt under den filmen, så fremt man liker western. Sykt gode greier.

 

Takk :) Tenker å kjøpe meg den Clint Eastwood boksen med western filmer på blu ray. Legger dem til på lista.

 

Hvilken boks tenkte du på? The Dollars Trilogy? Tre suverene filmer, i såfall! Når det kommer til Clint og western synes jeg Pale RIder og Unforgiven er filmer man må se. Fenomenale saker, selv om jeg ser ut til å være den eneste som mener at Pale Rider er gigantisk.

 

Og liker du The Magnificent Seven må du sjekke ut Akira Kurosawa's mesterverk, Seven Samurai, siden The Magnificent Seven er en uoffisiell(?) remake. Seven Samurai er dog syv hestehoder forran, til tross for at The Magnificent Seven har Charles Bronson. Det sier litt.

Lenke til kommentar

Dollars triologien + hang em high http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/15685297/The-Clint-Eastwood-Collection-Box-Set/Product.html?searchstring=clint+eastwood&searchtype=&searchsource=2&searchfilters=s%7bclint+eastwood%7d%2bc%7b600%7d%2b&urlrefer=search

Unforgiven er herlig :D Fikk lyst til å ta gjensyn med den i kveld.

Er vel lurest å se Seven SAmurai først da siden den er orginalen?

Lenke til kommentar

Da jeg så på billetter til LAX i fjor høst (lavsesong) med British Airways kostet det rundt 30k for førsteklassebilletter. Lurer på hvilke priser Norwegian legger seg på.

Ah.. Blir vel sikkert noe dyrere vil jeg tro, men kommer sikkert ikke til å fly førsteklasse uansett. 4 stk på første blir fort dyrt! :p

 

 

Menmen. Hjalp nettopp noen å taue båten dems inn til land. Så her at se stoppet litt bortenfor og fram med årene så spurte dem om vi sku taue dem. De skulle ikke langt (100m) men uansett, fikk noe å gjøre og kjekt å hjelpe :)

Lenke til kommentar

Kan anbefale Yojimbo (1961) også, dersom Seven Samurai faller i smak.

Toshirô Mifune er en fantastisk skuespiller...

Nice, nå har jeg mye i watchlista :D

 

Yojimbo er fantastisk, og Toshiro Mifune er fantastisk. Bare sjekk ut masse Akira Kurosawa. Har til gode å se en Kurosawa-film som ikke er helt hinsides bra.

Lenke til kommentar

Tok forresten rådet ditt og så på "Spring, Summer, Fall, Winter…and Spring" igår. Meget fornøyelig opplevelse.

 

Bra for deg. Det er jammen meg på tide at du tar mine råd til deg, og endelig har du funnet ut hva som skjer om du følger mine råd. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...