Kaymeerah Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Fikset ACPI-problemene i dag tidlig. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 wææ, grattis Ryddet nettopp en halvtime på kjøkkenet, 10min imorra nå så er det strøkent Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Ryddet nettopp en halvtime på kjøkkenet, 10min imorra nå så er det strøkent Tar du 10 min ekstra i dag så slipper du i morra! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Du vet at du er et matvrak når du må bruke gaffateip rundt matpakken 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 En på jobb som sa at jeg er ansatt som sosial støtte. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Fiskegrateng til middag. Hjemmelaget eller kjøpt i butikk. Bestemors fiskegrateng fikk jeg opplæring i både oppskrift og hvordan den skal lages som 12-13 åring,smaker digg som fy.. *Husk finrevet muskatnøtt i sausen. Jævlig billig er det også,fisken ordner man jo selv. Sjokoladekaken i ovnen kommer til å gjøre meg glad. Endret 3. august 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Aldri vært så behagelig å være syk før. Vandrer rundt i byen og føler meg helt buzzed. Er som å være helt fjern og litt høy. Hodepinen har blitt til en sånn behagelig svevende følelse. Edit: Nå gikk det egentlig over. Au. Endret 3. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Akkurat nå gleder jeg meg bare til å ta tidlig kveld, trøtt og sliten etter å ha vært ute å gått i fem timer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Ferdig med sommerkurset! Skolestart er 14. august! Endret 3. august 2012 av CFM Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jogget en tur. Snart på tide med en film. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Å kunne løse problemer som irriterer deg, samt å slappe av med et glass Jameson. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Faen, Gavekort. Nå må jeg sprette den nye Jameson-flaska selv. Men det passer forsåvidt godt på en fin fredag som denne, så det gjør meg litt glad. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Faen, Gavekort. Nå må jeg sprette den nye Jameson-flaska selv. Men det passer forsåvidt godt på en fin fredag som denne, så det gjør meg litt glad. Jameson er en absolutt favoritt. Skål! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 En god kopp te, gjør meg glad! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Når tilfeldig berte på byen sier "dere kan jo ikke være i slekt, han er joe myye større en deg!" (i hodet mitt "u mirin??" ) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Nye superflyet til Norwegian. Faaaen så digg! Skal bli FETT å reise med dette i påsken neste år til USA! Steike meg senger omboard!! Endret 3. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå