djgudleif Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ut av kroppen-opplevelser. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 https://www.youtube.com/watch?v=d85gkOXeXG4&feature=related Hallo i luken.......eller i vinduet , ho ho Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kom inn på musikkdesign hos Norges Kreative Fagskole. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Takker! Nå håper jeg bare på studielån så er alt i boks! Noe annet som gjør meg awesomely glad: basstonene i denne låta er så hypnotiserende. http://open.spotify.com/track/51WhRXGdk3zlqeWTSvu5Zf Endret 1. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) -Dagens hyggelige ting topp 5. 1.Pen dame som smilte pent da jeg spurte hva klokken var utenfor bussholdeplassen. 2.Fint vær da jeg var på en liten skogstur. 3.Kaffe latte,hakke drukket en sånn på lenge,fan hvor godt. 4.Wienerbrød til kaffen 5.Bacon. Endret 1. august 2012 av sykkeliten 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 John Mayer. Og se filmer som virkelig får frem gammelt tankesett, følelsesmønster og inspirasjon. For eks Into the Wild. 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Russere http://www.youtube.com/watch?v=-tPlPXlt9zE&feature=player_embedded 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Kom inn på musikkdesign hos Norges Kreative Fagskole. Nice! Ting ordner seg for greie gutter. Mitt iboende kreative behov skal få sitt utslipp gjennom journalistikken. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Strimlet svinekjøtt i sursøt saus m/fusillipasta! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Er ikke helt sikker, men tror ei kjerring på jobben gjør meg glad. Endret 2. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 At kjæresten min kommer hjem fra tre ukers ferie i morgen Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 400g Lakseburger med masse kaninfor, dressing lagd av mager kesam og en halvliter tuborg lite etter en digg lang volumøkt.Blir tidlig i seng idag med god samvittighet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Potetgull + dip, et halvt kilo XTRA vingummi og brus! OG EN FILM. Fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Finfin dag på stranda, bading, en lang varm dusj og nå sitter jeg å venter på og få servert hjemmelagde burgere. Mannfolk hører jammen meg til på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Mye å se fram til de kommende månedene. Mer jobbing, som resulterer i mer cash -> Ny mobil, noe jeg virkelig har bruk for. Blir gjeldsfri, heldigvis ovenfor mamma. Phew! Stor sannsynlighet for hyttetur, om jeg klarer å godsnakke de nazi-foreldrene mine. Købentur i Oktober engang, loke i Christiania med substanser. Så skal jeg klare å spare opp til en tattovering jeg har hatt lyst på i mange år. AWESOME 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 I´M BACK! Har hatt en ganske grei tur. Opplevd Berlin, Praha, Wien, Milano, Roma og Kroatia YMCMB ALL THE WAY http://www.youtube.com/watch?v=cJcxwPRLI9Y 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Bli kjent med nye folk, som er awesome. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 5 dager til Toto - Live in concert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå