Lefse Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 At de nye subbene til bilen endelig er sendt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jobbintervju! \o/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Bursdag i morgen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Kult Hvis jeg ikke røkker å si det senere så iallefall: Gratulerer med Dagen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Bursdag i morgen Gratulerer Sommerferie, slappe av med venner i morgen og dra til Fredrikstad på Fredag Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Takker ^^ Generelt ferie gjør meg glad. Stå opp tidlig å se solen stige osv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Når er det egentlig soloppgangen er? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Generelt ferie gjør meg glad. Stå opp tidlig å se solen stige osv. Unnskyld meg, men stå opp tidlig i ferien? Det er jo da du endelig kan stå opp seint å såve til 1-2. Å kunne stå opp seint å se solen på sitt varmeste gjør meg glad. Gratulerer med dagen på forskudd, btw Endret 2. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg står opp tidlig sjøl i ferien Dog for å jobbe men litt fordi jeg elsker å være våken når det ikke er så mange andre våkne Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ferie gjør også meg glad. Og legge meg samtidig som solen går opp er herlig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Generelt ferie gjør meg glad. Stå opp tidlig å se solen stige osv. Unnskyld meg, men stå opp tidlig i ferien? Det er jo da du endelig kan stå opp seint å såve til 1-2. Å kunne stå opp seint å se solen på sitt varmeste gjør meg glad. Gratulerer med dagen på forskudd, btw Takk^^, Helt til de 2 siste dagene har jeg sovet til 2-3 på dagen i ferien. Er litt kjedelig ettersom da ender jeg opp med å være våken alene kl. 4 på natta, du kan liksom ikke gå rundt i huset med folk som sover osv Derfor liker jeg å heller være våken tidlig mens det er lyst og stille Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Beauty and the geek. Ikke akkurat glad, men fyyyfaen å morsomt, høhø :X Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Helt til de 2 siste dagene har jeg sovet til 2-3 på dagen i ferien.Er litt kjedelig ettersom da ender jeg opp med å være våken alene kl. 4 på natta, du kan liksom ikke gå rundt i huset med folk som sover osv Derfor liker jeg å heller være våken tidlig mens det er lyst og stille Det kan jeg være enig i, men det er litt gøy å sitte med pc'en, snakke mer folk på msn, surfe rundt på diskusjon.no og å ha på svisj, playboy mansion (noen som vet hvilken kanal det går på forresten?) eller noe sånn på TV. Det som er ulempen er de søte, nusselige småfuglene som absolutt skal lage de hersens pip-pip-lydene sine rett utenfor vinduet mitt akkurat når jeg skal legge meg kl 4 om natten + at det begynner å bli lyst, slik at det er litt vanskeligere å sove... Gratulerer med 15-års dagen. (Nå husket jeg det på dagen også... ) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 At jeg skal på lan på søndag, og at det snart er helg og sommerferien min endelig starter skikkelig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Playboy Manision? Når? Hvor? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Takker, Aye ^^, Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Grattis med dagen Thomas! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Playboy Manision? Når? Hvor? Mener det gikk på TV 3 eller Viasat 4 før, mellom 2-3 sånn cirka. Er ikke sikker på om det går nå lenger... Er det et dårlig tegn om du må tenke lenge etter for å finne noe du er glad for? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå den tredje eller eller i går? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Fant ikke noe om PBM på tv guiden til tv3 eller v4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå