Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Narkis. Hatt en awesome helg fylt med beroligende substanser, gode kompiser og mye moro! Kan med god samvittighet ta på meg overtidsskift på jobb neste helg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Kall meg hva du vil, kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Du burde ikke ta det som en fornærmelse når det kommer fra Rusfuric. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Du burde ikke ta det som en fornærmelse når det kommer fra Rusfuric. Gjorde ikke det heller. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Kontrollorgan for retarderte statuser og debattinnlegg. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=2putT7xdFNM Dette er så artig. Gidder ikke å disse han ettersom han faktisk prøver, men dette er så lite overbevisende og lite gjennomtenkt at jeg må humre litt. EDIT: Der løy jeg, ler meg skakk. Endret 30. juli 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=dCcj1f6G6_s&feature=plcp Haha, faen. Kreativiteten var virkelig i høyspinn på denne musikkvideoen, må jeg si. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har jo laga musikk sia han var liten 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Indeed. Det merkes veldig godt på hvordan beaten og overgangene er, for ikke å snakke om den innholdsrike musikkvideoen. Dette er musikk som virkelig får meg inspirert! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Du burde ikke ta det som en fornærmelse når det kommer fra Rusfuric. Gjorde ikke det heller. Var jo ment som ironi. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Haha DJ Vetle gjør meg veldig glad, spesielt så sent på kvelden :!: Endret 31. juli 2012 av Slettet-0BI3DS Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Ei god natts søvn er alt som skal til. Bring it on. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Endelig kunne se på OL TVen i Spania var ikke mye tilrettelagt for utlendinger.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Et eller annet har skjedd i løpet av de siste par månedene som har ført til at reklamene jeg får på Facebook bare blir rarere og rarere og jeg elsker det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 En leilighet i samme bygg som meg har antydningspris på 2 miller. Det er godt over hva jeg kjøpte min for for ca 2 år siden. Og jeg vil anta at min er verdt mer enn den på grunn av etasje og utsikt. I alle fall om jeg investerer et par tusenlapper i litt overfladisk oppussing (maling, lister og ny komfyr/platetopp). Er bare å håpe på at markedet ikke går til helvete de neste par årene nå, så kanskje jeg flytter "på landet". Enebolig altså. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har nettopp defragmentert disken jeg lagrer all driten min på for første gang... noensinne. Kan ikke huske sist jeg defragmenterte noe engang. Må ha vært i Windows 98. Uansett, nå er PC-en rask og deilig igjen Kom hjem fra ferie og PC-en var ubrukelig. Klarte ikke kjøre nettleseren engang. Alt var sirupstregt. Glad det var så lett og fikse, selv om defragmenteringa tok godt over 24 timer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Reiser hjem til Norge idag. Vet ikke om det gjor meg saa fryktelig glad, men det er ihvertfall greit aa komme hjem. Endret 31. juli 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) EDIT; Prøver å poste youtube-videoen til Zeds Dead & Omar LinX - Rudeboy MUSIC VIDEO. Fungerer ikke når jeg bruker innbygget og adder det til på kategorien youtube i full editoren. Noob! Endret 31. juli 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 En leilighet i samme bygg som meg har antydningspris på 2 miller. Det er godt over hva jeg kjøpte min for for ca 2 år siden. Og jeg vil anta at min er verdt mer enn den på grunn av etasje og utsikt. I alle fall om jeg investerer et par tusenlapper i litt overfladisk oppussing (maling, lister og ny komfyr/platetopp). Er bare å håpe på at markedet ikke går til helvete de neste par årene nå, så kanskje jeg flytter "på landet". Enebolig altså. Do it, sitter i mitt egent hus og elsker det. Høy musikk og snubler rundt 4 på natta i fylla. Få ting som slår det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå