Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 At jeg har sett TDKR to ganger på to dager, og den er bare så sykt AWESOME! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Når man er en plass uten internett, og bruker mobilen som wifihotspot OG som musikkspiller på samme gang, mens man chiller med en laptop i sofaen. Respekt for hva slags syke maskiner mobiler har blitt til! Dette har jo gått an i mange år, det har bare ikke gått opp for meg. Endret 27. juli 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ganskje nice ja, å kunne vere på nett på PCen så lenge du har 3g. VELDIG greitt på nazi skulenett og liknande. Men fy flate, det sluker batteri. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Å gjøre det beste ut av livet her og nå, og ikke la seg hindre av lover som er nedskrevet av urgamle kjedelige byråkrater som tror at man lever 20 ganger eller noe sånt. Det er faktisk min bevissthet, og min ene bittelille sjanse til å få et knøttlite innblikk i universet. Da er det egentlig helt sykt at det sitter noen andre som bestemmer hva jeg kan gjøre og ikke gjøre. Skjønner at samfunnet er bygd opp på en slik måte... Men det er så mange ting som jeg kan gjøre som ikke påvirker noen andre enn meg selv, og likevel er det ikke lov. Endret 28. juli 2012 av ikkespisgress 6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Kakemot sine innholdsrike og interessante innlegg gjør meg glad. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Det gjør meg glad at du sa det der. Til Sulfuric også. Endret 28. juli 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Kakemot sine innholdsrike og interessante innlegg gjør meg glad. I agree. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Føles som om alt preller av meg og at jeg takler alt om dagen. Klarer å beholde fokus under stress og utenpåvirkende faktorer. All energi, positiv og negativ, blir kanalisert ut til noe produktivt. 2 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Brød i ovnen og nugatti klar på benken. Masse regn og fin film på netflix. God start på dagen Endret 28. juli 2012 av Zt 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Fant 2600kr i en konvolutt på kjøkkenet i dag! Yay. Tror dem har ligget der siden jul i fjor.. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Å finne penger sånn er en fantastisk følelse. Trenger ikke å være store summene, men det er alltid digg når man finner en 200-lapp som har ligget i jakkelomma siden i fjor høst., foreksempel. Endret 28. juli 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 15000 inn på konto. Men siden jeg ikke er materialistisk så tok jeg dem ut og brente dem opp. Kødda. Kjøpte alkohol, klær and shiet som er fett å ha. 3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 At jeg har funnet kjærligheten igjen etter lang tid med deprimerende liv 6 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Å gjøre det beste ut av livet her og nå, og ikke la seg hindre av lover som er nedskrevet av urgamle kjedelige byråkrater som tror at man lever 20 ganger eller noe sånt. Det er faktisk min bevissthet, og min ene bittelille sjanse til å få et knøttlite innblikk i universet. Da er det egentlig helt sykt at det sitter noen andre som bestemmer hva jeg kan gjøre og ikke gjøre. Skjønner at samfunnet er bygd opp på en slik måte... Men det er så mange ting som jeg kan gjøre som ikke påvirker noen andre enn meg selv, og likevel er det ikke lov. Og likevel godtar folk den håpløse påstanden at vi lever i et fritt land. Lenke til kommentar
Populært innlegg cowboy bob Skrevet 29. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. juli 2012 ja ikke sant jeg dro ned buksen og viste rumpen til en politibil i dag og så ble de sure og skulle arrestere meg og gi meg bot men jeg er heldigvis bare 14 så de kjørte meg bare hjem og fortalte foreldrene mine om det isteden mens jeg spilte xbox 10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 ja ikke sant jeg dro ned buksen og viste rumpen til en politibil i dag og så ble de sure og skulle arrestere meg og gi meg bot men jeg er heldigvis bare 14 så de kjørte meg bare hjem og fortalte foreldrene mine om det isteden mens jeg spilte xbox Cowboy bob gjør meg veldig glad. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Meg selv Og Anne Rimmen, da. Men mest meg selv Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hatt en awesome helg fylt med beroligende substanser, gode kompiser og mye moro! Kan med god samvittighet ta på meg overtidsskift på jobb neste helg. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå