Cakenommy Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Heelt klart! Om jeg hadde skulle pullet off en av tidenes pranks på han, så hadde jeg ikke gitt han en heads up ihvertfall. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er sikkert ingenting. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Damn, du avslørte meg der. Faen da! ( Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Sandvolleyball for kvinner; en sport for konger. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Blir glad av å tilfeldig finne låter jeg husker å ha lurt fælt på navnet til! Fant igjen en god melodi via shuffle på Spotify nå. Enda bedre er det at hele albumet er like deilig. Hvilken sang/ album? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Blir glad av å tilfeldig finne låter jeg husker å ha lurt fælt på navnet til! Fant igjen en god melodi via shuffle på Spotify nå. Enda bedre er det at hele albumet er like deilig. Hvilken sang/ album? Dropped Pianos av Tim Hecker. Nummer to er låta jeg kjente igjen. 2 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Fremmede folk som syns det er hyggelig å slå av en prat om stort og smått, uten å bli totalt lamslått av situasjonen. Jobber som selger, og da blir det mye av det. Synd det aldri skjer utenfor butikken. Jeg hater at folk er så lukket. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg er fornøyd med at jeg har blitt mer "åpen" enn det jeg var før, da turte jeg nesten ikke å snakke med folk jeg ikke kjente, iallefall ikke selgere, så fant somregel frem til produkter selv.. Nå kan jeg slå av en prat, diskutere produkter og spøke med selgere.. Fornøyd med det 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg hater at nordmenn er så lukket. 3 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 sånt som skjer når vi ikke har ytringsfrihet. - Bedre føre var. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Ikke lenge før skuddsikker vest blir et vanlig klesplagg nå. Litt morsomt at våpensalget har tatt av i Colorado etter maniacen på kinoen. Only in USA... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Å ha venner som er sykepleiere! Slipper å betale ca 200 kr for å få satt en sprøyte. I tillegg til at man får omgås venner og man slipper å sitte i kø og vente til legen. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Så mye for statlig helsetjeneste, likt for alle ja. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Å ha venner som er sykepleiere! Slipper å betale ca 200 kr for å få satt en sprøyte. I tillegg til at man får omgås venner og man slipper å sitte i kø og vente til legen. Jeg setter mine egne sprøyter. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Blir glad å kjøre bil, og å være blant folk. Som i dag da jeg kjørte til Elkjøp for å kjøpe barbermaskin. Selv om det ikke ble noe kjøp denne gang var det en fantastisk tur. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Snacks å kose seg med de få timene jeg er våken, hjelper også på med røyk. Tanken på å glede andre! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå