Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Og det første du gjør er å poste på forumet. Husk kondom! 7 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Gi meg flere morgener som denne. Helt uthvilt og har god tid til mat, musikk og lesing før jeg starter dagen. Plutselig ser jeg lyst på å jobbe lørdag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Det gjør meg glad at jeg kan kjøre spill som Battlefield 3, Syndicate, Skyrim, The Witcher 2, Crysis 2, Hard Reset, Rage, osv osv på maks grafikk, mens gamle GTA 4 fortsatt hakker som bare det. Den porten er så dårlig at jeg må le av den. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Døgnet rundt med diverse substanser og kule folk. Det hjelper også at jeg har oppdaget Gramatik. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Så begynn å grin, vennligst slutt med emomaset ditt i denne joviale go-tråden, kan betrygge deg med at ingenting blir bedre når du blir eldre, du blir bare til slutt så vant med at alt er bedritent at du ikke stopper opp og tenker over det lengre. Bare vent til du blir gammel nok til å være takknemlig for alt. Det er litt trist å faktisk bite på den ekstremt openbare trollinga til Cowboy Bob. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Døgnet rundt med diverse substanser og kule folk. Det hjelper også at jeg har oppdaget Gramatik. You know, bros before hoes! Mer good shiet coming, man. 2 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Så begynn å grin, vennligst slutt med emomaset ditt i denne joviale go-tråden, kan betrygge deg med at ingenting blir bedre når du blir eldre, du blir bare til slutt så vant med at alt er bedritent at du ikke stopper opp og tenker over det lengre. Bare vent til du blir gammel nok til å være takknemlig for alt. Det er litt trist å faktisk bite på den ekstremt openbare trollinga til Cowboy Bob. Vel, det finnes folk som faktisk mener det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Så begynn å grin, vennligst slutt med emomaset ditt i denne joviale go-tråden, kan betrygge deg med at ingenting blir bedre når du blir eldre, du blir bare til slutt så vant med at alt er bedritent at du ikke stopper opp og tenker over det lengre. Bare vent til du blir gammel nok til å være takknemlig for alt. Det er litt trist å faktisk bite på den ekstremt openbare trollinga til Cowboy Bob. Vel, det finnes folk som faktisk mener det. Ikke når man heter Cowboy Bob. Alt av provokasjon fra den kanten er useriøst og trolling. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Så begynn å grin, vennligst slutt med emomaset ditt i denne joviale go-tråden, kan betrygge deg med at ingenting blir bedre når du blir eldre, du blir bare til slutt så vant med at alt er bedritent at du ikke stopper opp og tenker over det lengre. Bare vent til du blir gammel nok til å være takknemlig for alt. Det er litt trist å faktisk bite på den ekstremt openbare trollinga til Cowboy Bob. Vel, det finnes folk som faktisk mener det. Jeg tar inspirasjon fra virkeligheten. Som forfattere sier, jeg tar inspirasjon fra det jeg kjenner Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Blir glad av å tilfeldig finne låter jeg husker å ha lurt fælt på navnet til! Fant igjen en god melodi via shuffle på Spotify nå. Enda bedre er det at hele albumet er like deilig. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Pizza, cola og en film foran PCen Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 At vi endelig også får litt av gråværet og regnet som resten av Østlandet har snakka om. Jeg liker litt regn. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Er ikke så negativ lenger, nå som jeg har omringet meg av mer positive vesener! Blir oppgitt av å lese mine tidligere innlegg. Tydelig at det var noen giftige folk i livet mitt. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Steam summer sale! Har nå 5 nye spill, så det skal bli godt å sitte inne i dette regnværet og kose meg litt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Å spise god mat med venninner eller kompiser, for å så toppe det hele med enda en middag når du kommer hjem! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Å sende ett velmenende unnskyld til ei dame i mail, selv om hun på 6-7 år aldri har svart meg på mail, men jeg har sendt henne kjærlighetserklæringer som jeg aldri har fått svar på - noe som til sist gjorde meg irritert nok til å kalle henne Josefine - men nå har jeg sagt unnskyld og kommer til å drite meg ut om jeg nå så får ett lite "hei" tilbake, noe jeg tror jeg aldri får menhahaha jeg har begynt igjen og det er bare godhjertet. fakk azz. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Å sende ett velmenende unnskyld til ei dame i mail, selv om hun på 6-7 år aldri har svart meg på mail, men jeg har sendt henne kjærlighetserklæringer som jeg aldri har fått svar på - noe som til sist gjorde meg irritert nok til å kalle henne Josefine - men nå har jeg sagt unnskyld og kommer til å drite meg ut om jeg nå så får ett lite "hei" tilbake, noe jeg tror jeg aldri får menhahaha jeg har begynt igjen og det er bare godhjertet. fakk azz. Move on. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Får trent igjen Har ikke trent på noen uker pga. betennelse i brystet. Kjipt å bare måtte se på at musklene forsvinner, men nå skal de bygges opp igjen. Deilig. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Å komme hjem til et tomt varmt hus, etter en kjøretur ute i høljregnet. Varm dusj, god mat, musikk og slaskeklær. Fuck yeah 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå