Cakenommy Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Tenkte jeg aldri skulle si dette, men. Foreldre. Å få penger bare for at jeg skal holde meg i tøylene er ikke feil. 1 Lenke til kommentar
Adii Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Fikk svar fra Universitetet i Vermont for to dager siden, at jeg kom inn Så da er det bare å skaffe seg visum, så flytter jeg til USA for et år 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Tenkte jeg aldri skulle si dette, men. Foreldre. Å få penger bare for at jeg skal holde meg i tøylene er ikke feil. SÅ DER ER DU! HAHAHSHEHE <3 Endret 20. juli 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Tenkte jeg aldri skulle si dette, men. Foreldre. Hvordan kan du ikke bli glad av foreldre? 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvis man har Fritzl til etternavn. 7 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Yezz,da er helgen virkelig i gang. Skal lage tapas,drikke vin,godt øl samt prate tull med venner. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Tenkte jeg aldri skulle si dette, men. Foreldre. Hvordan kan du ikke bli glad av foreldre? Foreldre suger, de forstår ikke hvor hardt det er å være tenåring. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Tenkte jeg aldri skulle si dette, men. Foreldre. Hvordan kan du ikke bli glad av foreldre? Fordi det positive blir tatt for gitt, og noen har naziforeldre. (Det suger.) 1 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Gjør meg glad at det er helg 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Tenkte jeg aldri skulle si dette, men. Foreldre. Hvordan kan du ikke bli glad av foreldre? Foreldre suger, de forstår ikke hvor hardt det er å være tenåring. Bare vent til du blir gammel nok til å være takknemlig for alt. edit: også er jeg ganske sikker på at de har vært tenåringer selv Endret 20. juli 2012 av Zodihax 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Morsomme kvinnfolk gjør meg glad,særlig når man sitter på fest og det virker som om det bare er grå mus ellers. God vin er også fint! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) The offered me the office, offered me the shop They said I'd better take anything they'd got Do you wanna make tea at the BBC? Do you wanna be, do you really wanna be a cop? Career opportunities are the ones that never knock Every job they offer you is to keep you out the dock Career opportunity, the ones that never knock THE CLASH!!! Endret 20. juli 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Tenkte jeg aldri skulle si dette, men. Foreldre. Hvordan kan du ikke bli glad av foreldre? Foreldre suger, de forstår ikke hvor hardt det er å være tenåring. Bare vent til du blir gammel nok til å være takknemlig for alt. edit: også er jeg ganske sikker på at de har vært tenåringer selv Nei foreldre de skjønner bare hvordan det er å være voksen, er ingen som forstår meg selv ikke andre fjortenåringer. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Nei foreldre de skjønner bare hvordan det er å være voksen, er ingen som forstår meg selv ikke andre fjortenåringer. Så begynn å grin, vennligst slutt med emomaset ditt i denne joviale go-tråden, kan betrygge deg med at ingenting blir bedre når du blir eldre, du blir bare til slutt så vant med at alt er bedritent at du ikke stopper opp og tenker over det lengre. Jeg personlig synes en kopp svart kaffe med en liten twist sjokolade etter middagen gjør meg glad, samt er hyggelig Endret 20. juli 2012 av Mr. Primera 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nei foreldre de skjønner bare hvordan det er å være voksen, er ingen som forstår meg selv ikke andre fjortenåringer. Dette er jo helt sant, da. Disse skapningene som kalles voksne, ble født som 15-åringer, og har aldri vært 14 år selv. Selvfølgelig vet de også hvordan det er å være ungdom.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Å ha vært tenåring på 80 og 70tallet var ikke inærheten av like hardt som det er å være tenåring i dag for oss som vokste opp på 2000tallet. Dere forstår det bare ikke. Men jeg er glad for at det er sommer og at jeg kan være oppe så lenge jeg vil Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Det er faktisk sant. Alt var enklere før sosiale medier og internett. Det eneste som var viktig før var hvordan man skulle få tak i alkohol og hvor man skulle drikke den. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Så begynn å grin, vennligst slutt med emomaset ditt i denne joviale go-tråden, kan betrygge deg med at ingenting blir bedre når du blir eldre, du blir bare til slutt så vant med at alt er bedritent at du ikke stopper opp og tenker over det lengre. Bare vent til du blir gammel nok til å være takknemlig for alt. Dere som har vært på forumet så lenge burde vite hvem Cowboy Bob er. Endret 21. juli 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Å finne ny musikk på Spotify er koselig. Endret 20. juli 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 At jeg får besøk av 2 veninder mitt på natta 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå