Lolliken Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Gud hvor synd jeg syntes på han. bwhahahahahahawhwahawhahahamhahahahwahwha Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 La han råtne. Jeg har absolutt ingenting til overs for narkotikaselgere. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Å få tankene ut av hodet og på papir. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=4p568vrQPIc Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Å få noe du virkelig har behov for når du har en dårlig dag. Og tanken på at de to neste ukene, fra og med imorgen kommer til å være avslappende og fri fra stress. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Fikk en HTC Desire S i dag helt gratis av sjefen. Den hadde stått som utstillingsmodell hvor en person hadde klart å miste mobilen i gulvet som førte til en hakk i venstre hjørne. Mobilen kunne derfor ikke selges, og fikk den gratis. Det gjorde meg glad, men gjorde meg enda gladere av å se ansiktet til lillebror når han fikk den 7 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Dama kommer hjem i morgen etter tre uker på ferie! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Out of the night that covers me, Black as the pit from pole to pole, I thank whatever gods may be For my unconquerable soul. In the fell clutch of circumstance I have not winced nor cried aloud. Under the bludgeonings of chance My head is bloody, but unbowed. Beyond this place of wrath and tears Looms but the Horror of the shade, And yet the menace of the years Finds and shall find me unafraid. It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll. I am the master of my fate: I am the captain of my soul. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Får ikke ufrivillig latterkrampe lenger. Ørlite tegn på modenhet. Eller så er jeg bare emosjonelt fucka. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 I am the master of my fate: I am the captain of my soul. Herlig. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Gay. Sett på noe Eazy-E. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Folk som prøver å skape krangler over smakssaker gjør meg ganske fornøyd. Billig kvalitets-underholdning, for ikke å snakke om et viktig redskap for å kvesse troll-skillsene mine. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Gay. Sett på noe Eazy-E. Han var vel rimelig gay selv. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 AIDs er ikke eksklusivt for homofile, hvis det var det du tenkte på. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Føler meg riiiimelig sikker på at Hitler hadde fått litt trøbbel om han hadde levd i dag. Det hadde blitt bråk vettu. Hadde vært myyyye vi kunne ta han på. Bare en tanke ;--) 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 ja vet du hva jeg leste om hitler på wikipedia i går faktisk (1 time siden men klokken er 0037) og alle de tingene han gjorde er jo bare he lt sprøtt jeg kjente at jeg ble skikkelig sur over at noen kunne være så slem. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Pakkepakkepakkepakke!! Elsker å få pakker i posten, selv om jeg hva det er i pakka. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Investert i en Asus Transformer med tastatur-dock. Jeg er rimelig imponert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå