Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jævlig glad for å ha internett igjen. Ustabilt nett de siste to-tre ukene, og helt tilfeldig. Det forsvant i en halvtime, var oppe i to timer, forsvant i fem timer, oppe i en halvtime, osv. Verst av alt var at det ertet meg når det falt ut. Kom opp igjen i ETT sekund hvert andre minutt eller noe, bare for å gi meg falskt håp.

Nextgentel sendte meg to rutere før de endelig tok hintet og kikket innom serveren, og da var det fiksa på bare noen få timer.

Lenke til kommentar

At jeg kom inn på førstevalget til høyere utdanning. :)

(aka. gjøre forumet oppmerksom på at svar på søknad på samordna opptak kom idag)

Kommer vel på fredag for de fleste?

Hm, alle jeg vet om (ink. meg selv) har fått svar allerede.

Lenke til kommentar

Musa stakk til av til Irak, nå vil Musa hjem

(..)Det virker som de bare har tenkt å la ham sitte der, og at situasjonen har spisset seg til for ham.(..)

(..)- Jeg ser ikke noen grunn til at vi skal foreta oss noe. Han er ikke norsk statsborger, og dommen mot ham er ikke rettskraftig. Det er selvfølgelig ønskelig at domfelte skal få sin straff, men i dette tilfellet må vi vurdere om vi er tjent med å bruke mye ressurser på å få ham til Norge, sier statsadvokat Benedicte Hordnes.(..)

Ble glad da jeg leste det avsnitte og det er jo ikke en stor bombe at han vil tilbake til Norge, enn å være fengslet i Irak.

Uansett, denne artikkelen gjorde meg veldig glad ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...