TMB Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Joda, hvis tantene på postkontoret faktisk vet hva en "app" er for noe Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Tantene trenger ikke vite det. "Scann denne strekkoden her, så får du opp pakkeinformasjonen min" Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Joda, men de er generelt skeptiske Her på Posten kan de ikke scanne den engang, så må alltid plotte dne inn manuelt. Mange ganger får de meg til å lese den opp for dem Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 At Dropbox utvider "Pro"-abbonementene uten tillegg i prisen. Går opp fra 50GB til 100GB har 50gb gratis fordi jeg kjøpte meg Galaxy S3. In yo face. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har også 50GB gratis nå. Problem? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har også 50GB gratis nå. Problem? Men han har kost seg med de helt siden han kjøpte telefonen, u mad? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Han har ikke kommet tilbake. That makes me sad. Lenke til kommentar
erikthorsen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg er glad når det er sommerferie, ligger i sofaen med pc, iskald iste og spiller Bruce Springsteen så høyt på anlegget at bror min blir så sur at han nesten blir grønn!! ( han liker dubstep, måtte gud forby!! ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 ( han liker dubstep, måtte gud forby!! ) Jeg liker både Dubstep og Bruce Springsteen. Er ikke noe galt med god dubstep. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 ( han liker dubstep, måtte gud forby!! ) Jeg liker både Dubstep og Bruce Springsteen. Er ikke noe galt med god dubstep. Helt enig. Jeg kan gjerne høre Streets Of Philadelphia, rett før jeg slenger på Ellie Goulding - Lights (Bassnectar Remix),før jeg avslutter med Iron Maiden - The Number Of The Beast. Herlig å ha en musikksmak som rett og slett går ut på at jeg liker det jeg liker. http://www.youtube.com/watch?v=0P9QMkm9Eew 2 Lenke til kommentar
erikthorsen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 ( han liker dubstep, måtte gud forby!! ) Jeg liker både Dubstep og Bruce Springsteen. Er ikke noe galt med god dubstep. Helt enig. Jeg kan gjerne høre Streets Of Philadelphia, rett før jeg slenger på Ellie Goulding - Lights (Bassnectar Remix),før jeg avslutter med Iron Maiden - The Number Of The Beast. Herlig å ha en musikksmak som rett og slett går ut på at jeg liker det jeg liker. http://www.youtube.com/watch?v=0P9QMkm9Eew Det ver litt av en miks!! ( han liker dubstep, måtte gud forby!! ) Jeg liker både Dubstep og Bruce Springsteen. Er ikke noe galt med god dubstep. Mitt problem er og finne GOD dubstep! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Det ver litt av en miks!! Jepp,men bra siden jeg synes det. Akkurat lasta ett par Rancid sanger inn i VLC,og så får vi slenge inn litt Moonbeam,MT Eden, Macklemore ,Kaskade ,Philter,og Omnitica mens vi venter på at dagens TDF etappe kommer skikkelig igang . Endret 11. juli 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Han har ikke kommet tilbake. That makes me sad. Er han ikke permbanna, da? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ikke noe er som å hoppe fra Dimmu Borgir til Deadmau5 via Dick Dale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå