Slimda Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Du er heldig hvis du har en slik stålkontroll,jeg både sjekker postkassen(til alle døgnets tider),småjokker jevnt på pakkesporinga samt irriterer meg litt innimellom over at man ikke bare kan teleportere stæsj rett inn i stua(faen,vi lever i 2012 ,snart må det da komme noe slikt). Stålkontroll? Nei, egentlig ikke. Jeg ser bare ikke vitsen med å spamme pakkesporingstjenesten som strengt talt ikke kan hjelpe meg. Jeg vet at jeg ikke får den idag (ble sendt idag), og jeg kan like godt vente til neste uke med å få pakken. Verden går ikke under i mellomtiden. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Pakke har kommet, hurra! Nytt barberutstyr, og folka hos barbershop.no hadde rota litt med hva de hadde på lager, men gjennom en hyggelig lapp i pakken rydder de opp: Pre-shaven jeg skulle ha var utsolgt i den duften jeg skulle ha, så jeg fikk den gratis som bare hadde en tidligere brukt innpakning. Siden jeg jo hadde betalt for pre-shave, gav de meg den også i den andre duften. I tillegg la de med ekstra barberblad og after-shave samples. Barbershop.no, just sayin'. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Beta key til shootmania Lenke til kommentar
Zt Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ah deilig med sykkeltur. Klokket inn rett under 8 mil med en gjennomsnittshastighet på 26.9km/t. Blir så glad når jeg ser forbedringer fra forrige turer Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg irriterer meg om pakka ikke er fremme til forventet dag eller om jeg av en eller annen grunn ikke har fått hentelapp/melding/mail/whatever selv om pakka er i Bergen. Utover det får det komme når det kommer. Enig. De er drittdårligere til å kjøre ut hentelapp. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg ser på pakkesporingen når den er fremme så gir jeg de bare kollinr, så jeg får alltid hentelappen dagen etter jeg har hentet pakken <3 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Man bestiller på hentelapp i 2012? Heldigvis bor jeg i ei lita bygd og jobber der jeg henter pakker så det er ikke noe problem for min del. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg får SMS når den er fremme hos posten. Dere lever så stressende, det er ikke rart folk ender opp på sykehus og slikt. Chill litt mer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Man bestiller på hentelapp i 2012? Heldigvis bor jeg i ei lita bygd og jobber der jeg henter pakker så det er ikke noe problem for min del. Om man får pakker fra utlandet som ikke får plass i postkassa får man en hentelapp siden postmannen leverer den til nærmeste post i butikk. Han er her så seint at det ikke går an å stå å vente på ham akkurat. Det er jo ikke noen krise det for min del. Slike pakker kan en ofte ikke spore i utgangspunktet så jeg tenkte mest på de situasjonene hvor jeg sjekker på nett om pakken er ankommet postkontoret så står det at den er det uten at jeg har fått noen hentemail eller sms. Som oftest går det bra om man møter opp og spør men av og til møter du på folk som påstår den ikke er kommet osv. om en gjør det, så jeg har slutta å dra dit før jeg får melding om at jeg kan hente den. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg ser på pakkesporingen når den er fremme så gir jeg de bare kollinr, så jeg får alltid hentelappen dagen etter jeg har hentet pakken <3 This. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Bare i Studio Ghibli-filmer kan en karakter være den ekleste og mest motbydelige antagonisten, og senere bli til det mest hjertevarmende man noensinne har sett. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg ser på pakkesporingen når den er fremme så gir jeg de bare kollinr, så jeg får alltid hentelappen dagen etter jeg har hentet pakken <3 This. Følger pakkesporing. Når pakken er fremme dukker hentekode opp der, samt at jeg får det på SMS og e-post. Hentelapp får jeg aldri lenger. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Bare i Studio Ghibli-filmer kan en karakter være den ekleste og mest motbydelige antagonisten, og senere bli til det mest hjertevarmende man noensinne har sett. George R. R. Martin også er flink til slikt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg ser på pakkesporingen når den er fremme så gir jeg de bare kollinr, så jeg får alltid hentelappen dagen etter jeg har hentet pakken <3 This. Følger pakkesporing. Når pakken er fremme dukker hentekode opp der, samt at jeg får det på SMS og e-post. Hentelapp får jeg aldri lenger. Ikke alle avsendere som tilbyr hentelapp på sms/e-post da Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Sporingsnummer får du uansett så du kan hente dagen før Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 God følelse å endelig bli ferdig med å bytte bremseskiver på bilen etter flere timers slit. Kan takke Risa for at det var et helvete å få av de gamle skivene, rusta helt fast jo. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) At Dropbox utvider "Pro"-abbonementene uten tillegg i prisen. Går opp fra 50GB til 100GB Endret 10. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 En Miller Genuine Draft og en episode The Wire. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Posten sin app er jo faktisk ganske genialt. Punsj inn sporingsnummeret der, så kan du spore og når den ankommer postkontor, så trykker du bare "hentelapp" og så får man opp en strekkode som personen bak disken på Posten / PiB bare kan scanne med scanneren sin *bip* og så får du pakken. For meg som jobber i en bedrift som må hente en del pakker på postkontor er den også genial. Scanner hentelappen med appen slik at jeg slipper å fylle lommene med hentelapper når jeg skal på postkontoret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå