Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Blir lite tid til pakking i helga jaa... ser dere en drittsekk i stvg sentrum så er det bare meg

 

[media][/media]

 

 

Hvem kjører og hvem filmer?

 

Jeg filmer, desverre? :p

 

Håper det. Synes du hadde over gjennomsnittet glatte lår og pynta fingre.....

 

Jenter liker å bli sett så de elsker å få kjøre. Nå skal hun pules om jeg får den opp :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Profilbildet mitt er fra sommerferien i fjor. Ikke har jeg noen nye, passende bilder av meg selv som jeg kan bruke heller. Tar aldri bilder av meg selv, og når noen andre gjør det, ser jeg jævlig ut.

Man trenger jo ikke nødvendig ha dårlig selvbilde bare fordi man vil ha ett litt gjennomført profilbilde og ikke endre det fire ganger daglig som andre.

Men selv følte jeg det ble for tafatt med ett to år gammelt festbilde med bynnfitte og shoteglass i høyrehånda, spessielt med tanke på jobbsøking osv.

Lenke til kommentar

Tror jeg har skjønt det nå...

I dag ble jeg belønnet av kasseroller som var vasket.

Vasket dem etter middagen i går.

I går følte jeg meg bra fordi jeg ikke utsatte det, og i dag føltes det bra fordi jeg slipper å gjøre det nå.

 

Kronisk utsetting står bak alle mine problemer.

Lenke til kommentar

Bestille ting på nettet, og så glede seg til det kommer. Enkel hygge.

 

Bestille ting på nettet, voldta F5-knappen på pakkesporingen samt se alle unboxing og reviews som finnes på YouTube og andre nettsider. :p

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg fikk mail om at pakken min var sendt for over en time siden. Kanskje jeg sjekker pakkesporing i løpet av morgendagen...

 

 

Du er heldig hvis du har en slik stålkontroll,jeg både sjekker postkassen(til alle døgnets tider),småjokker jevnt på pakkesporinga samt irriterer meg litt innimellom over at man ikke bare kan teleportere stæsj rett inn i stua(faen,vi lever i 2012 ,snart må det da komme noe slikt).

 

*Godt selskap av barndomsvenner på sommerferie,det er hyggelig det(mye mimring og sjitprat :wee: ).

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg om pakka ikke er fremme til forventet dag eller om jeg av en eller annen grunn ikke har fått hentelapp/melding/mail/whatever selv om pakka er i Bergen. Utover det får det komme når det kommer.

 

Det var dog litt irriterende å vente på en jævla skjøte jeg trengte for å få strøm kobla til en eller annen komponent i den selvbygde PC-en min dog. De brukte sikkert ei uke på å sende en jævla konvolutt. Og når det kommer på toppen av at ledningen levert med hovedkortet (eller komponenten? jeg husker ikke...) var for kort til designet dens blir en gjerne litt irritert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...