cowboy bob Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Har ikke komt et midweek salg på Steam enda! Dette kan bare bety at sommersalget ENDELIG starter i dag når daily deal er ferdig 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Starta en video på youtube som het "Extreme idiots compilation", og ser plutselig meg selv klart og tydelig, sitter der og drikker vann. Heldigvis var det bare en refleksjon... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 At det er sommerferie! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 - En En blomstrende rapsåker i lyset av kveldssolen - Vanilla coke - Bøker - Iskaffe Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Alt er enklere om man ser positivt på ting. Alt er mer positivt om man ser enklere på ting. Alt er bedre etter ei god natts søvn. Løser som regel det meste. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Belønning til meg selv etter nattskiftet. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Oioi, det så deilig ut! Det eneste bedre enn en boks Dr. Pepper er 2 bokser Dr. Pepper Jeg sto opp nå nettopp kl 12, kan spille ekstra høy musikk fordi vi ikke har leieboer for øyeblikket og jeg kan helt trygt dedikere dagen til å lese tegneserier og spille dataspill. Kan til og med lese en bok om jeg vil, eller kanskje gå en tur! Hvem vet hva jeg vil gjøre, jeg er krazy og følger mine impulser. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Ah, jeg har virkelig ingen forpliktelser for øyeblikket, og det føles utrolig deilig! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Feil tråd Endret 4. juli 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Bare to stykker? o.o Rester! Er ikke bra å spise for mye før man sovner, vettø! Oioi, det så deilig ut! Det eneste bedre enn en boks Dr. Pepper er 2 bokser Dr. Pepper Personlig foretrekker jeg tre. Velkommen tilbake som Cowboy Bob, forresten. Endret 4. juli 2012 av CypheroN Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Kasta snusboksen. Må slutte før jeg blir avhengig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Rester! Er ikke bra å spise for mye før man sovner, vettø! Myte. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg blir jævlig segen av å være stappmett i alle fall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg blir mer våken av å være mett... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Da er det vel ikke bra å spise før du legger deg? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Nå tar det meg 30-60 minutter å sovne uansett, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå