Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet det er sommer når årets Tour de France begynner! <3

Oh god, skal tv'en forpestes med den søpla allerede...

Dei skal vel kutte ut alt som er av underhaldane ettermiddags-serier også pga det. :hrm:

Godt at jeg er alene hjemme så jeg styrer tven i sommer og at man har iaohunt/ tpb

Lenke til kommentar

b60d401b_9bfb08de_why-you-so-crazy-you-are-making-my-head-explode.jpeg

Dei skal vel kutte ut alt som er av underhaldane ettermiddags-serier også pga det. :hrm:

Yeah! Må jo ha sykling! :green:

Jaja noen må jo like å se masse svette mannfolk i tights på sykler.. Jeg foretrekker baggy kjøredresser og forurensende motorer

Lenke til kommentar

Biffmiddag med en venninne og så ut på byen. Vi skal visstnok bli dritings, jeg drikker jo minimalt så vi får håpe jeg ikke dør :p

Satan for en kveld... Jeg slukna i halv 12 tiden og våknet opp til "hvorfor er det bare jeg som ikke har klær på?" en liten stund etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Yeah! Må jo ha sykling! :green:

Jaja noen må jo like å se masse svette mannfolk i tights på sykler.. Jeg foretrekker baggy kjøredresser og forurensende motorer

Skjønner ikke at folk finner det underholdende å se på landeveissykling. Vedder på at dersom NRK hadde overført Styrkeprøven hadde folk benka seg foran tven da også.

TV2 burde oppretta en egen gratiskanal som het "TV2urdefrance".

Lenke til kommentar

En stor del av grunnen er at TV2 faktisk leverer et veldig bra TV-program. Bra innslag, folk som ikke er plagsomme å høre på, fine bilder av flott natur fra Frankrike og i tillegg til dette selve sporten.

Landeveisritt er veldig greit å ha på i bakgrunnen. Man kan se på når det passer og samtidig ikke føle at man mister så veldig mye om man må gjøre noe annet en time midt i rittet. Selv liker jeg også å trene mens det ruller på skjermen. Gir en slags inspirasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...