Kakkki Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hev hodet høyt. Hold hodet kaldt. Så skal du faen meg klare alt. Den likte jeg veldig godt! Lagret 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Funnet ut hva du ønsker deg til bursdagen da? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 SWEEEEET 16!! Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Er glad for at Linkkin Park sitt nye album har kommet ut :-D Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Funnet ut hva du ønsker deg til bursdagen da? Hadde bursdag i går (26).. Hadde ikke ønsket meg noe spess, kom ikke på noe jeg trengte. Ønska meg BF3 Premium men sa det for seint så blir nok en annen dag! Ellers fikk jeg mye fint Endret 27. juni 2012 av Lami Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Visning på leilighet idag Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 BACON! Venter på at indrefilet av svin med eplebåter,salsa,ost i en baguett med fletta bacon surret rundt skal bli ferdig,og nå lukter det bacon i hele leiligheten. Har mye digg tilbehør også. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg skulle steke meg bacon i sted, men endte opp med å lage meg en full egg og bacon-tallerken. Jeg tåler ikke egg. Men jeg driter egentlig i det. Fy faen, det var snadder. Lenke til kommentar
Shalott Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Kaninen min gjør meg glad-glad-glad. Den fineste skapningen i hele verden, hun er fantastisk. Kake, jordbær og te er også en veldig hyggelig kombinasjon. Særlig i selskap av nevnte kanin. Nevnte jeg at kaninen min er flott? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 En lang varm dusj. Av og til er det det beste som finnes i verden. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Visning på leilighet idag DEN VAR FANTASTISK! Kirsebærfarget kjøkken, sjøutsikt, flott plass i garasjeanlegget (naboen kjørte en ny Porsche 911) Krysse fingrene! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Artister som har album man faktisk kan lytte til. Som ikke bare har en eller to hits, og resten fyllmasse. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Visning på leilighet idag DEN VAR FANTASTISK! Kirsebærfarget kjøkken, sjøutsikt, flott plass i garasjeanlegget (naboen kjørte en ny Porsche 911) Krysse fingrene! Pris/ bilde/ finn-annonse? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Kaninen min gjør meg glad-glad-glad. Den fineste skapningen i hele verden, hun er fantastisk. Kake, jordbær og te er også en veldig hyggelig kombinasjon. Særlig i selskap av nevnte kanin. Nevnte jeg at kaninen min er flott? Pass på sånn at kaninen din ikke blir kokt :0) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Fikk endelig den nye telefonen i dag og den er aaaaaawesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå