Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

EDIT: Lo ganske høyt av den tilfeldige poteten til Slimda, noe som er hyggelig.

Var et "sosialt spill" av Valve-utvikleren i forkant av Portal 2-lanseringen. Du måtte samle poteter i spillet, slik de kunne bruke poteter som strømgeneratorer for å starte "spillet" tidligere enn lanseringsdatoen. De som samlet alle potetene, fikk en gullpotet på profilen sin (samt alle spillene til Valve gratis).

I haz it

as_potato2.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, blir man ikke skremt av dritkjipe spill så har man liten fantasi og mangler evnen til å leve seg inn i ting. Ikke alle som greier å leve seg inn i dritt, Slimda, selv om du fint greier det.

Der tar du feil. 95% av de som spiller Amnesia alene på kvelden blir skremt fra vettet. Så hvis du IKKE blir det og i tillegg kaller det dritt har du nok dårlig smak, liten fantasi og en elendig evne til å leve deg inn i ting.

Og det er ikke hyggelig.

Noe som er hyggelig er at jeg på onsdag blir ferdig med kinoen :D :D

Til helgen blir det derfor filmhelg med kompiser. På menyen står mange actionfilmer, snacks og boksertime!!

Lenke til kommentar

Litt glad for at jeg ødela ryggen i helgen, for da har jeg en unnskyldning for å tilbringe tiden inne, alene, for en gangs skyld.

Fikk tilbake xboxen min etter et 9 mnd utlån (!!).

Endelig får jeg spilt igjennom alle dlc`ene til Borderlands, Batman, Enslave, Vanquish m.m

:w00t::w00t: :w00t: :w00t:

Lenke til kommentar

Den nye blåselampa jeg kjøpte i går gjør meg glad, himla grei den var. :D

Å bearbeide metall gjør meg også glad, begynt å eksperimentere med herding av ståldeler og greier. Vet ikke om jeg gjør det riktig, men morro å prøve, og å prøve å feile er jo den beste måten å lære på. :wee:

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...