Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 EDIT: Lo ganske høyt av den tilfeldige poteten til Slimda, noe som er hyggelig. Var et "sosialt spill" av Valve-utvikleren i forkant av Portal 2-lanseringen. Du måtte samle poteter i spillet, slik de kunne bruke poteter som strømgeneratorer for å starte "spillet" tidligere enn lanseringsdatoen. De som samlet alle potetene, fikk en gullpotet på profilen sin (samt alle spillene til Valve gratis). I haz it Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 I haz it Gratulerer, men fuck you :'( 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Playing time: 0.0 hrs past 2 weeks Du skuffer, Slimda! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ja, blir man ikke skremt av dritkjipe spill så har man liten fantasi og mangler evnen til å leve seg inn i ting. Ikke alle som greier å leve seg inn i dritt, Slimda, selv om du fint greier det. Der tar du feil. 95% av de som spiller Amnesia alene på kvelden blir skremt fra vettet. Så hvis du IKKE blir det og i tillegg kaller det dritt har du nok dårlig smak, liten fantasi og en elendig evne til å leve deg inn i ting. Og det er ikke hyggelig. Noe som er hyggelig er at jeg på onsdag blir ferdig med kinoen :D Til helgen blir det derfor filmhelg med kompiser. På menyen står mange actionfilmer, snacks og boksertime!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Playing time: 0.0 hrs past 2 weeks Du skuffer, Slimda! Diablo III ... released ... Europe on May 15 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Litt glad for at jeg ødela ryggen i helgen, for da har jeg en unnskyldning for å tilbringe tiden inne, alene, for en gangs skyld. Fikk tilbake xboxen min etter et 9 mnd utlån (!!). Endelig får jeg spilt igjennom alle dlc`ene til Borderlands, Batman, Enslave, Vanquish m.m :w00t: Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Siden ingen i DNFK la merke til det (jævler): Jeg sto på eksamen! Lånekassen, I'm coming for you! 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Bilen funker som han skal etter å ha vært i småbiter under clutchbytte. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Haha! Amnesia: The Dark Descent var jævlig kjedelig, og sykt lite skummelt. For en gjeng ekle småjenter dere er. Jaaa, enig azz. Fy fader. Straks tilbake, skal bare opp å hogge litt ved. Etterpå skal jeg sloss mot en bjørn. 2 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Igår hadde ikke jeg potetgull, men idag har jeg det! Fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Årets første runde på golfbanen. Snakkes! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Den nye blåselampa jeg kjøpte i går gjør meg glad, himla grei den var. Å bearbeide metall gjør meg også glad, begynt å eksperimentere med herding av ståldeler og greier. Vet ikke om jeg gjør det riktig, men morro å prøve, og å prøve å feile er jo den beste måten å lære på. Endret 20. juni 2012 av Lefse Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 "Selvdisiplin er nøkkelen til all suksess." - Hyperio, 2012 AD Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 At jeg fortsatt har igjen mer potetgull! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Originale sangteksten går slik: "Blame And Lies, Contradictions Arise". En kar på last.fm skrev: "Blame and lies, Condoleeza Rice." Lenge siden jeg har ledd så godt. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 At jeg fortsatt har igjen mer potetgull! Har du fortsatt mer potetgull igjen nå, da? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Har du fortsatt mer potetgull igjen nå, da? Jepp 1 Lenke til kommentar
Kalaspuffar Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) När jag lagar mat utan att brandlarmet går. Endret 21. juni 2012 av Kalaspuffar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå