Gavekort Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 ☐ Sovet ☐ Spist ☑ Installert Gentoo Mah nigga. ☑ Sovet ☑ Spist ☑ Installert Gentoo Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Gode sanger kombinert med programmering! http://www.youtube.com/watch?v=DEEeiju9das Endret 18. juni 2012 av Occi Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Installerte Ubuntu på laptopen Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Jeg er SuperGlad for at jeg endelig flytter for meg selv på torsdag. Vekk ifra bondeland og til Stavanger city Du kommer til å se en del traktorer uansett I Stavanger nei. Bare narkiser og prostituerte. Hørt om Volvo ?... ByTraktor. Endret 18. juni 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Jeg er SuperGlad for at jeg endelig flytter for meg selv på torsdag. Vekk ifra bondeland og til Stavanger city Du kommer til å se en del traktorer uansett I Stavanger nei. Bare narkiser og prostituerte. Hørt om Volvo ?... ByTraktor. Kjeft på deg Ikke gled deg for mye til å flytte, ingen vil være din venn der. Koselig type mennesker, virkelig. Endret 18. juni 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jente som stirret lenge på meg før hun smiler. Kanskje det er håp? Eller kanskje T-skjorta mi er så morsom jeg tror den er. Win uansett! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 "Fy faen, for en fæl fyr. Jeg lurer på hva som feiler h... shit, han ser meg! Smil og lat som ingenting!" 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 "Fy faen, for en fæl fyr. Jeg lurer på hva som feiler h... shit, han ser meg! Smil og lat som ingenting!" Pass deg. Jeg kommer til å være i nærheten av Oslo i sommer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ingen ting for øyeblikket. Trodde det var noe mellom meg og ei jente, men etter jeg spurte om det var dumt at jeg oppfører meg perv, så svarte hu: altså det har jo ingenting å si i dont care lizzzm Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Da er du vel i feil tråd? Forøvrig, ferie i en uke i hjembyen min. Deilig Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg er SuperGlad for at jeg endelig flytter for meg selv på torsdag. Vekk ifra bondeland og til Stavanger city Du kommer til å se en del traktorer uansett I Stavanger nei. Bare narkiser og prostituerte. Så traktor daglig i Stavanger, bodde på Kannik :0) Men horer nede ved kaien og narkis/horer i Pedersgata Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Fikk A på halvårsoppgaven min i Software Development! Fikk en skikkelig moralboost av det! 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Endelig kjøpt meg Amnesia: The Dark Descent, og det lastes ned nå. Er alene i kveld, så jeg tenkte å kose meg med noen glass whiskey og litt Amnesia i mørket. Jeg som bare turte 10 minutter av F.E.A.R.-demoen. Skal bli moro! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg som bare turte 10 minutter av F.E.A.R.-demoen. Du og? Lykke til. Du kommer til å pisse i buksa av Amnesia. Jeg måtte fullføre det ene ekstra-brettet der for å få en potet i Steam-profilen min (lang historie). Holdt på å gå på veggen av redsel. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Haha! Amnesia: The Dark Descent var jævlig kjedelig, og sykt lite skummelt. For en gjeng ekle småjenter dere er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 At du har liten fantasi og evne til å leve deg inn i ting, er ikke noe å skryte over. 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja, blir man ikke skremt av dritkjipe spill så har man liten fantasi og mangler evnen til å leve seg inn i ting. Ikke alle som greier å leve seg inn i dritt, Slimda, selv om du fint greier det. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg som bare turte 10 minutter av F.E.A.R.-demoen. Du og? Lykke til. Du kommer til å pisse i buksa av Amnesia. Jeg måtte fullføre det ene ekstra-brettet der for å få en potet i Steam-profilen min (lang historie). Holdt på å gå på veggen av redsel. ...Og siden jeg leste det dere skrev, så søkte jeg opp gameplay på youtube og nå sitter jeg her og skjelver. Så typisk at jeg ender opp med å se sånne ekle ting når jeg er alene! Hah Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Amnesia er mer creepy en direkte skummelt i mine øyne. FEAR var også bare skikkelig creepy, ville liksom ikke fortsette fordi det måtte være ett eller annet faenskap bak neste sving... EDIT: Lo ganske høyt av den tilfeldige poteten til Slimda, noe som er hyggelig. Endret 18. juni 2012 av Felnahkriin Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Fornøyd med den nye stilen min. Liker når folk snur seg. Satt nettopp å surfa litt på telefonen etter en langt dag her på hotellet. Så kommer tre svenske jenter å setter seg litt innenfor komfortsonen her i kroken min. Fy fader så deilige. Liker når jeg får ting servert som jeg er vant til. Endret 18. juni 2012 av Amberlamps 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå