Gavekort Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Energidrikker har jeg aldri forstått meg på. Vel, det smaker godt. Nope! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg drikker en urge intense før jeg skal legge meg, helt topp for å få sove... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Folk som er snille når jeg trener 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Da blir det en liten runde Morrowind! Endret 16. juni 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Fornøyd med leiebilen! Opel Astra med en 140 hesters bensinmata turbomotor og 6-trinns manuell. Skal kjøres knallhardt oppigjennom fjellene på Mallorca Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Fått satt opp hylle i garasjen, så nå fikk jeg flytta bilen en halv meter lenger bak og fikk litt mer system i rotet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Noisia! Faen som det dundrer her. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Kvinnfolk som er hårnyasføkk . Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Kvinnfolk som er hårnyasføkk . Men aldri den diggeste på festen. Irriterende Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Mye matte og mye matte. Du trenger ikke akkurat å utføre avanserte allverdens kalkulasjoner i spill, det er det i hovedsak datamaskinen som skal gjøre, du trenger bare å vite hvordan ting skjer. Skal du programmere spill så anbefaler jeg heller å begynne allerede nå og bli god i programmering fremfor å pugge ræva av deg med matematikk. Bare gjør så godt du klarer, så kommer den nødvendige matten til programmering av seg selv. Jeg kan love deg at jeg ikke var god i matte, og jeg er mer enn i stand til å programmere et spill. Det skal godt gjøres å ende opp i kassen på Rema så lenge du har motivasjon til å bli noe mer. De sitter ikke der fordi de er for dumme til å gjøre noe annet, de har bare ikke hatt motivasjon eller lyst til å gjøre noe mer ut av utdanningen sin. Sist jeg skjekket en plass når det gjaldt spillprogrammering og utvikling så krevde det R1 og R2 matte, begge disse tror jeg er litt stressende/vanskelig. Skal forresten ta R1 nå til høsten. Se om jeg overlever eller ikke. Jeg blir ikke akkurat motivert av å lese 2-3 dager til en prøve og få dårlig karakter. Det meste jeg gjør er skrivefeil, jeg har alltid vært skrivefeiler ifra en bedre karakter (i matte ihvertfall). Uansett hva jeg gjør så er det enten skrivefeil eller at jeg har glemt meg under prøven. I andre fag som engelsk har jeg nå hatt en drittlærer som har fucket opp karakteren min, dette er utrolig kjedelig, men de som får 5 eller 6 har ingenting å være redd for. Såklart kan du klare å få gode karakterer å et fag. Det handler bare om å faktisk prøve. For å bli god i et fag, kreves det trening, akkurat som alt annet. Det hjelper ikke å si at "jeg ikke er god nok". Det fører bare til negativitet. Du kan bli så god du bare vil. Jeg prøver som bare det. Men alle de som får enten 5 eller 6 på nesten alle prøvene, tror du de "trener"? Er mange som er jævlig skoleflink uten å måtte lese så mye også, og disse misunner jeg. Skulle ønske jeg også var slik. Nei, blir vel ingen stor jobb ut av meg når jeg blir "voksen". Med disse avsluttende karakterene jeg har fått her så, dessverre måtte det gå til helvete i både engelsk og matte. Og uflaks i geo. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg prøver som bare det. Men alle de som får enten 5 eller 6 på nesten alle prøvene, tror du de "trener"? Er mange som er jævlig skoleflink uten å måtte lese så mye også, og disse misunner jeg. Skulle ønske jeg også var slik. Nei, blir vel ingen stor jobb ut av meg når jeg blir "voksen". Med disse avsluttende karakterene jeg har fått her så, dessverre måtte det gå til helvete i både engelsk og matte. Og uflaks i geo. Jeg går utifra at du går på VGS, og ja, der kreves det å gjøre noe for å få gode karakterer. Du kan være så skoleflink som overhode mulig, men du vil likevel ikke klare å gjenfortelle hendelsesforløpet til en historisk periode om du ikke har lært deg det/lest deg opp. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Mye matte og mye matte. Du trenger ikke akkurat å utføre avanserte allverdens kalkulasjoner i spill, det er det i hovedsak datamaskinen som skal gjøre, du trenger bare å vite hvordan ting skjer. Skal du programmere spill så anbefaler jeg heller å begynne allerede nå og bli god i programmering fremfor å pugge ræva av deg med matematikk. Bare gjør så godt du klarer, så kommer den nødvendige matten til programmering av seg selv. Jeg kan love deg at jeg ikke var god i matte, og jeg er mer enn i stand til å programmere et spill. Det skal godt gjøres å ende opp i kassen på Rema så lenge du har motivasjon til å bli noe mer. De sitter ikke der fordi de er for dumme til å gjøre noe annet, de har bare ikke hatt motivasjon eller lyst til å gjøre noe mer ut av utdanningen sin. Sist jeg skjekket en plass når det gjaldt spillprogrammering og utvikling så krevde det R1 og R2 matte, begge disse tror jeg er litt stressende/vanskelig. Skal forresten ta R1 nå til høsten. Se om jeg overlever eller ikke. Jeg blir ikke akkurat motivert av å lese 2-3 dager til en prøve og få dårlig karakter. Det meste jeg gjør er skrivefeil, jeg har alltid vært skrivefeiler ifra en bedre karakter (i matte ihvertfall). Uansett hva jeg gjør så er det enten skrivefeil eller at jeg har glemt meg under prøven. I andre fag som engelsk har jeg nå hatt en drittlærer som har fucket opp karakteren min, dette er utrolig kjedelig, men de som får 5 eller 6 har ingenting å være redd for. Det er det norske skolesystemet som synes at R1/R2 hører hjemme på alle ingeniørfag uansett. Ta hvilket som helst annet studieland, og de vil maks kreve T2-nivå. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ang. energidrikker, hvorfor er det så mange som smaker helt likt? Slik som Battery, Red Bull og fler jeg ikke husker navnet på i farta. Hvor er originaliteten? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ang. energidrikker, hvorfor er det så mange som smaker helt likt? Slik som Battery, Red Bull og fler jeg ikke husker navnet på i farta. Hvor er originaliteten? I Red Bull. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg synes de smaker forskjellig. Den hvite og blåe Burnen er best. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg synes de smaker forskjellig. Den hvite og blåe Burnen er best. Det finnes ingenting som er bedre enn den originale burnen. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ang. energidrikker, hvorfor er det så mange som smaker helt likt? Slik som Battery, Red Bull og fler jeg ikke husker navnet på i farta. Hvor er originaliteten? Om du syns Battery smakar det same som Burn bør du nesten gå til legen. Battery smakar jo beiskt, gammalt og billig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg sa aldri at battery smaker det samme som burn Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Energidrikker har jeg aldri forstått meg på. Tror man pleier å drikke dem. De tyngste typene kan sikkert steikes. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Red Bull er en blanding av magesyre og bøffelpiss, så en kan ikke si at Burn ligner på Red Bull i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå