Lami Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Rot, mange lyder og effekter? Skal det være så jævlig ensformig da? Er drittkjedelig i lengden! Det Skrillex lager er fengende og stilig musikk. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det som gjør meg lykkelig er at jeg har et bra liv akkurat nå Fått meg råd til den sporten jeg elsker mest av alt (motocross), har dame som jeg elsker og holder på med å utdanne meg som bilmekaniker som jeg trives godt med (etter 1. forsøkt som ingeniør å 1. forsøk som økonom) 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er forskjell på å være ensformig og å faktisk bruke effektene på en skikkelig måte. Skrillex bare møljer alt sammen i en suppe og legger på "stilige" effekter der han skifter volumet fra høyre til venstre kanal og legger inn et "omg" skrik. DRIIITKULT AZZ. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er forskjell på å være ensformig og å faktisk bruke effektene på en skikkelig måte. Skrillex bare møljer alt sammen i en suppe og legger på "stilige" effekter der han skifter volumet fra høyre til venstre kanal og legger inn et "omg" skrik. DRIIITKULT AZZ. Hvem bryr seg hvordan han lager det og hva han lager det med så lenge det er fengende å høre på? Jeg synes mange av sangene hans er bra, men mange blir slitsomme også. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Skrillex syns jeg personlig blir for mye rrrrkkkk iiiik hurrr duuurr wobbiiwuuuk, dette er en av favoritt dubstepremixene jeg hører på. Er ikke mye dubstep jeg hører, kan få til å høre skrillex også, men det kommer helt an på humøret... Smak og behag, ikke klag. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Klager ikke på forskjellig smak, men det er for mange "mainstream walkers" som nekter å utforske en sjanger mer enn hva andre sier de skal. Skrillex har blitt så jævla mainstream at den generelle befolkningen bruker det som et barometer for anen musikk. Har det ikke stilen som Skrillex bruker er det ikke bra og da tør vi ikke høre på det og spre det. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Er ikke mye dubstep jeg hører, kan få til å høre skrillex også, men det kommer helt an på humøret... Ephixa Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Klager ikke på forskjellig smak, men det er for mange "mainstream walkers" som nekter å utforske en sjanger mer enn hva andre sier de skal. Skrillex har blitt så jævla mainstream at den generelle befolkningen bruker det som et barometer for anen musikk. Har det ikke stilen som Skrillex bruker er det ikke bra og da tør vi ikke høre på det og spre det. Er helt enig, alle syns skrullex er bra, men det er bare bråk spør du meg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) 10. klasse - 3,8 i snitt 1. VGS - 4,2 i snitt 2. VGS - 4,75 i snitt Fornøyd, med andre ord 8. klasse - 3.2 9. klasse - 4.3 10. klasse - 4.7 VG1. - 4.3 Snittet mitt hoppa ned 0.2 karakterer fordi jeg virkelig klarte å fucke opp på to årsprøver. Bare fått femmere i begge fagene tidligere, men en 2+ og en 3- var vist nok til å sette begge standpunktene på 3. Med mer enn minimal innsats ellers hadde jeg nok havna på 4.8/4.9 i snitt. Lærere har jo også en innvirkning. Engelsklæreren min nekter å gi meg annet enn 5. Får tilbake en oppgave/stil, kanskje en liten tastefeil og en kommafeil, men perfekt grammatikk og med en kommentar som lyder: "Veldig bra, fortsett sånn!" Mens Norsklæreren min ikke har gitt meg noe annet enn to 4/5 og en 5/4 i år. Skulle ønske jeg hadde motivasjon til å jobbe en times tid med skole hver dag, så hadde snittet krøpet over 5, om noen har en mirakeloppskrift, send meg en melding! Endret 15. juni 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Heldig de som slipper å gjøre lekser for å få god karakter. En kompis har vel noe å 5 i snitt og bruker vel rundt 10min i uken på lekser. Faen at ikke jeg er like smart! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Heldig de som slipper å gjøre lekser for å få god karakter. En kompis har vel noe å 5 i snitt og bruker vel rundt 10min i uken på lekser. Faen at ikke jeg er like smart! Skoleflink er ikke det samme som å være smart. Du kan fortsatt være intelligent uten å ha en hjerne som er god til å huske svar og formler, de tingene henger tett sammen men det er ikke et absolutt bevis på intelligens. Jeg kjenner skoleflinke folk som kan være fullstendig idioter til tider, og folk som var elendige på skolen men fortsatt har peiling på de mest utrolige ting. Endret 15. juni 2012 av Gavekort 4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Skoleflink er ikke det samme som å være smart. Du kan fortsatt være intelligent uten å ha en hjerne som er god til å huske svar og formler, de tingene henger tett sammen men det er ikke et absolutt bevis på intelligens. Jeg kjenner skoleflinke folk som kan være fullstendig idioter til tide, og folk som var elendige på skolen men fortsatt har peiling på de mest utrolige ting. Kunne ikke sagt det bedre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg har jo lyst å være skoleflink og gjøre det bra på skolen. Vil ikke sitte i kassen på Rema som min jobb heller. Jeg vil jobbe med data & spill-programmering men dette krever mye matte, er jeg god i det? Nei ikke faen. Prøvene er ikke akkurat topp. Jeg er smart på visse ting og skoleflink i noe, men å være flink og få 5&6 i alle fleste fag klarer jeg ikke. Derfor er de heldig som får toppkarakter på hver eneste prøve. Faen at jeg må suge på skolen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Mye matte og mye matte. Du trenger ikke akkurat å utføre avanserte allverdens kalkulasjoner i spill, det er det i hovedsak datamaskinen som skal gjøre, du trenger bare å vite hvordan ting skjer. Skal du programmere spill så anbefaler jeg heller å begynne allerede nå og bli god i programmering fremfor å pugge ræva av deg med matematikk. Bare gjør så godt du klarer, så kommer den nødvendige matten til programmering av seg selv. Jeg kan love deg at jeg ikke var god i matte, og jeg er mer enn i stand til å programmere et spill. Det skal godt gjøres å ende opp i kassen på Rema så lenge du har motivasjon til å bli noe mer. De sitter ikke der fordi de er for dumme til å gjøre noe annet, de har bare ikke hatt motivasjon eller lyst til å gjøre noe mer ut av utdanningen sin. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg har jo lyst å være skoleflink og gjøre det bra på skolen. Vil ikke sitte i kassen på Rema som min jobb heller. Jeg vil jobbe med data & spill-programmering men dette krever mye matte, er jeg god i det? Nei ikke faen. Prøvene er ikke akkurat topp. Jeg er smart på visse ting og skoleflink i noe, men å være flink og få 5&6 i alle fleste fag klarer jeg ikke. Derfor er de heldig som får toppkarakter på hver eneste prøve. Faen at jeg må suge på skolen. Såklart kan du klare å få gode karakterer å et fag. Det handler bare om å faktisk prøve. For å bli god i et fag, kreves det trening, akkurat som alt annet. Det hjelper ikke å si at "jeg ikke er god nok". Det fører bare til negativitet. Du kan bli så god du bare vil. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Rot, mange lyder og effekter? Skal det være så jævlig ensformig da? Er drittkjedelig i lengden! Det Skrillex lager er fengende og stilig musikk. Forskjell på ensformlig og god flow i musikken. Det Skrillex lager er rot, uten noen spesiell flow etter min mening. Jeg har jo lyst å være skoleflink og gjøre det bra på skolen. Vil ikke sitte i kassen på Rema som min jobb heller. Jeg vil jobbe med data & spill-programmering men dette krever mye matte, er jeg god i det? Nei ikke faen. Prøvene er ikke akkurat topp. Hvor alle har fått for seg at programmering == bøttespann med matte vet jeg ikke, men slik er det ikke. Så lenge du klarer å tenke logisk så går det fint. Programmering er problemløsning og abstraksjon, og i mindre grad matematikk. That said, det å lære seg ett programmeringspråk for å utvikle spill er en horribel motivasjon. Endret 16. juni 2012 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Mye av det Skrillex lager er crap, men noe av det er kult, og svinger greit på nattklubber. Hør Lick It og si at alt han lager er rotete. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Jeg er ikke ute etter noe som "svinger greit på nattklubber". Jeg kan ikke fordra folkemengder. Jeg liker ikke noe av det jeg har hørt fra Skrillex. Endret 16. juni 2012 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Egen tråd om Skrillex, takk? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hvorfor? Slik jeg ser det er diskusjonen over, ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå