Amberlamps Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Endelig fått bytta ut det streikende surroundanlegget på rommet. Skulle egentlig bare inn å høre litt på forskjellige typer før jeg bestilte på nettet. Var så heldig at det var det satt ned 800 kr, så da ble det noe bedre enn jeg hadde håpet på Endret 6. juni 2012 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hihi, 6 på matteeksamen. Og så fekk eg ein gratis PSU og ein laser frå ei gammal maskin på skulen som skulle kastast Hvilken eksamen hadde du? 1P-Y, dritenkle oppgåver. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Smells liek bacon in da house! SPEILEGG OG BACON BACON BACON BACON BACON 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fikk justert arbeidsdagen min på fredag til et EM-vennlig tidspunkt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Elsker, elsker, elsker headsetet mitt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Skiftet nettopp tilbake til Linux etter en måned med Windows. Herlig å være tilbake. Satt virkelig perspektiv på hvor shitty brukeropplevelsen i Windows er. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg jobber isteden for skole siden det er arbeidsuke... Er så deilig å slippe alt maset med lekser osv, jobben jeg gjør går ut på å sette opp noen programmer, trykke på noen få knapper og å sitte stille i 4 timer... Deilig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Faggot alert! Faggot alert! 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Endelig fått bytta ut det streikende surroundanlegget på rommet. Skulle egentlig bare inn å høre litt på forskjellige typer før jeg bestilte på nettet. Var så heldig at det var det satt ned 800 kr, så da ble det noe bedre enn jeg hadde håpet på Touchpad på stasjonær datamaskin? Du tuller nå? Sant?! 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Standpunktkarakterene ble offentliggjort i dag, og får 5,4 i snitt. Går almen påbygg, så er veldig fornøyd Endret 7. juni 2012 av Kontorstol 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oi, gikk litt fort der, brukte Firefox sin stavekontroll og tok det første ordforslaget som kom opp Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hehe Stavekontroller er tilbakestående Ting som gjør meg glad : Kompis som klarer å bli irritert fordi jeg skriver yo i stedet for bk (aka back) når jeg kommer tilbake til skype etter å ha vært borte fra pcen en liten stund xD Han ragequitta likegodt. Let it continue on sms Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 I morgen klokken halv tre er alt av skolearbeid ferdig. :!: 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oi, gikk litt fort der, brukte Firefox sin stavekontroll og tok det første ordforslaget som kom opp Jeg regner med at du også mente 'allmenn', som i allmennfaglig påbygging. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oi, gikk litt fort der, brukte Firefox sin stavekontroll og tok det første ordforslaget som kom opp Jeg regner med at du også mente 'allmenn', som i allmennfaglig påbygging. Du regner rett! Lenke til kommentar
Ekuahx Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det som gjør meg glad er : 21 DAGER TIL DIMM!!!!! Det som i tillegg gjør meg glad er at jeg ble kjent med henne <3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oi, gikk litt fort der, brukte Firefox sin stavekontroll og tok det første ordforslaget som kom opp Jeg regner med at du også mente 'allmenn', som i allmennfaglig påbygging. Du regner rett! :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå