Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ingenting galt med å ville ha mer penger og mer fri. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) til dels uenig med deg, IceBlitz. arbeidsmoralen og intensiteten på nordmenns arbeid er en av de beste i Europa. derfor har vi kortere arbeidsdager enn andre land, vi har tilnærmet null "ubrukelige" jobber, som en dude til å trykke på opp og ned knappen i heisen, eller åpne døren inn til toalettet på resturanter, som i f.eks USA. Streik som våpen er en av hovedgrunnene til at vi har det likeverdige samfunnet som vi har idag. Jeg sa til dels, fordi jeg er enig i at streiken kunne vært over nå, og at regjeringen har gitt et godt tilbud, og vi bør venter til krisen i Europa er mindre alarmerende enn i dag. EDIT: OT: ferdig med alle skriftlige eksamener, bai bai dikttolkning og dype paralleler til romantikken. Endret 4. juni 2012 av Ntaw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fjordmann skal vel flytte på hybel i Danmark sammen med Bjarte Fagerlid Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 At streiken kommer til å vare lengre! Ingen forhandlinger i kommunstreiken - samtalene brøt sammen - VG Nett om Lønnsoppgjøret HALLELUJA!! idiot Hva er galt med å være glad for at streike fortsetter? Fordi det bare bekrefter den allerede elendige arbeidsmoralen i Norge der folk vil jobbe minst mulig men krever og klager over lønna konstant. Antar at du føyer deg inn i denne gruppen siden du stille det spørsmålet du nettopp gjorde. Har ikke akkurat noe problem med at det er streik, siden jeg går på ungdomsskolen, og der gjør vi ikke akkurat mye for tiden uansett. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kvinnfolk som jogget i trange tights når jeg var ute å luftet terrengsykkelen i går,og det at flere slike flotte kvinnfolk slo av en hyggelig prat var jo bare toppen av kransekaka. Flere slike kvinner takk. 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kvinnfolk som jogget i trange tights når jeg var ute å luftet terrengsykkelen i går,og det at flere slike flotte kvinnfolk slo av en hyggelig prat var jo bare toppen av kransekaka. Flere slike kvinner takk. Kvinnfolk i trange tights, eller kvinnfolk som slår av en prat? Trafikkfarlige er de hvertfall. Har holdt på å kjøre av veien et par ganger allerede når det er ett. stk joggebiff ute på tur. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kvinnfolk i trange tights, eller kvinnfolk som slår av en prat? Trafikkfarlige er de hvertfall. Har holdt på å kjøre av veien et par ganger allerede når det er ett. stk joggebiff ute på tur. Dette er en tøff årstid for yrkessjåfører. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kvinnfolk i trange tights, eller kvinnfolk som slår av en prat? Trafikkfarlige er de hvertfall. Har holdt på å kjøre av veien et par ganger allerede når det er ett. stk joggebiff ute på tur. This! Er jo farlig å ha disse godbitene på siden av veien. Mister jo nesten øya. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Innfør burka snarest. Safety first. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kvinnfolk som jogget i trange tights når jeg var ute å luftet terrengsykkelen i går,og det at flere slike flotte kvinnfolk slo av en hyggelig prat var jo bare toppen av kransekaka. Flere slike kvinner takk. Kvinnfolk i trange tights, eller kvinnfolk som slår av en prat? Trafikkfarlige er de hvertfall. Har holdt på å kjøre av veien et par ganger allerede når det er ett. stk joggebiff ute på tur. Begge deler,ja takk(kom inn fra sykkeltur for 1 time siden,og samme skjede da). Merkelig nok så er det utrolig mange i alle aldre som begynner med å spørre om hvorfor,eller er det virkelig mulig å sykle her når jeg vrenger terrengsykkelen ned en vanskelig kneik. Er bare hyggelig å snakke litt med fremmede,skjer faktisk veldig ofte når jeg drar sykkelen med meg på fjellet,eller i skogen. Har faktisk noen hjelmkameraopptak der folk bare begynner å snakke til meg når jeg sykler,kanskje jeg ser veldig snill og grei ut(hadde de bare visst hvilke skitne tanker jeg egentlig har )? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 For en gjeng! http://www.youtube.com/watch?v=zUOr4SGUJc0&list=FL8szwzHcYM8C6yz4Z4wGfJA&index=1&feature=plpp_video 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hihi, 6 på matteeksamen. Og så fekk eg ein gratis PSU og ein laser frå ei gammal maskin på skulen som skulle kastast Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Denne på dynaudioen, skikkelig godstemning i godværet! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Shiiiit, Nintendo reddar e3! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Faen, viste jeg hadde glemt noe. Skulle jo følge med på Nintendo fra E3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Faen, viste jeg hadde glemt noe. Skulle jo følge med på Nintendo fra E3 Du gjekk ikkje glipp av stort, dei fucka opp ganske mykje mot slutten. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Var litt kjedelig ja.. Endret 5. juni 2012 av Lami Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Red Alert 2 musikken er så badass. http://open.spotify.com/track/3qfNzGoNZPp6KRmJy4s1ig http://open.spotify.com/track/1Mf2XjRw6qZr0l8QNfZ7dB Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Siste eksamen overstått, godt å få det unna ja. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hihi, 6 på matteeksamen. Og så fekk eg ein gratis PSU og ein laser frå ei gammal maskin på skulen som skulle kastast Hvilken eksamen hadde du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå