Gavekort Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Better recognize Ingenting, INGENTING kan måle seg med Range Rover. Ikke engang Porsche! :D Hadde selv en Range Rover for et par år siden, og jeg savner den og tenker på den enda. Eneste bilen som virkelig har satt spor i hjertet! hehe Everything > Porsche Cayenne Er ingen Porsche-fan, med mindre man snakker Carrera. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Personlig hadde jeg nok tatt Cayenne. Men ingenting er som å rulle rundt i trange bygater med en kloss av en bil. Spesielt morro å heise den heelt opp i terrengmodus og se ned på folk Stunnaaa Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Personlig hadde jeg nok tatt Cayenne. Men ingenting er som å rulle rundt i trange bygater med en kloss av en bil. Spesielt morro å heise den heelt opp i terrengmodus og se ned på folk Stunnaaa "Terreng"-modus ja. Jeg hadde jo ikke takket nei til en Cayenne, men om jeg hadde hatt så mye penger så er det den siste bilen jeg ville brukt det på. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Bare alt wrappes i gull med svarte felger er jeg fornøyd. Chromewrap funker også. "Gratis å speile seg, guttar" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det er jo mye kulere med matt enn chrome. SL500 AMG med svart og matt lakk, med lavprofil Racinghart CX-felger hadde vært noe. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Likegreit velge SL65 når du er igang. Det råeste måtte blitt en Audi RS6 MTM (730hk) stasjonsvogn, svart med takboks, 1000-metere og selvfølgelig revet av RS merkene og limt på 2.0TDI. PRØV Å KØDD MED MEG LIKSOM Noe OT, men det gjør meg nå glad. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 At streiken kommer til å vare lengre! Ingen forhandlinger i kommunstreiken - samtalene brøt sammen - VG Nett om Lønnsoppgjøret HALLELUJA!! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 At streiken kommer til å vare lengre! Ingen forhandlinger i kommunstreiken - samtalene brøt sammen - VG Nett om Lønnsoppgjøret HALLELUJA!! idiot Taper 3000kr på denne streiken jeg. Da vi leier svømmehallen på en skole, som da er stengt pga streik. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 E3, GOT sesongfinale, Torchlight 2, Galaxy SIII. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Taper 3000kr på denne streiken jeg. Da vi leier svømmehallen på en skole, som da er stengt pga streik. Du får vel igjen pengene om de holder stengt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Slutt å bitchfight. Det gjør meg glad(?) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva er problemet ditt din dritt?! Komisk. Takk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Slutt å bitchfight. Det gjør meg glad(?) Bitchfights gjør hvertfall meg glad. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Å MEKKE PÅ SIN FØRSTE DRITTBIL. Det er herlig. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Taper 3000kr på denne streiken jeg. Da vi leier svømmehallen på en skole, som da er stengt pga streik. Du får vel igjen pengene om de holder stengt? Nope, jeg er bare svømmeinstruktør. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Taper 3000kr på denne streiken jeg. Da vi leier svømmehallen på en skole, som da er stengt pga streik. Du får vel igjen pengene om de holder stengt? Nope, jeg er bare svømmeinstruktør. Kjipt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Får bare vente med å kjøpe meg TV Ikke riktig tråd å klage i. Bare to uker ingen så er skolestress og tull over, og jeg får lønning slik at jeg får skaffet meg skjermkort og kabinett! Endret 3. juni 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 At streiken kommer til å vare lengre! Ingen forhandlinger i kommunstreiken - samtalene brøt sammen - VG Nett om Lønnsoppgjøret HALLELUJA!! idiot Hva er galt med å være glad for at streike fortsetter? 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 At streiken kommer til å vare lengre! Ingen forhandlinger i kommunstreiken - samtalene brøt sammen - VG Nett om Lønnsoppgjøret HALLELUJA!! idiot Hva er galt med å være glad for at streike fortsetter? Fordi det bare bekrefter den allerede elendige arbeidsmoralen i Norge der folk vil jobbe minst mulig men krever og klager over lønna konstant. Antar at du føyer deg inn i denne gruppen siden du stille det spørsmålet du nettopp gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå