Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg og. Får denne for 1500,- Kjempekupp. Fornøyd. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er ikke alle som har fedre med råd til å brenne av 40 høvdinger på en TV, Amberlamps. Forøvrig helt bak mål å bruke så mye på TV, som nevnt. Da kjøper jeg heller en med 30 tommer mindre til en brøkdel av prisen, og sparer resten til hus. Men for å holde meg on-topic: En god treningsøkt gjør meg glad! Klarte endelig 100 i benk i dag. Fornøyd! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 PAKKEPAKKEPAKKE! Jeg elsker å få pakker i posten! Nytt glass til airsoft maska i dag, av typen "speil". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 TV faller så latterlig mye i pris. Du trenger ikke å vente mer enn to-tre år, så selger de 40K TVen din til 10K. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har blitt telefonmafia. Med litt penger og en telefon kan jeg få hendelser til å klaffe sammen slik at ting blir gjort. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har blitt telefonmafia. Mot privat eller bedrift? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har blitt telefonmafia. Mot privat eller bedrift? Privat. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 at jegh har helg og de er fri fra skolen 50" er for lite. Du får 80" til 40k nå. va skal en med stor tv når ens kan se det som er på tven uannsett? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Slipper å bruke kikkert for å se på TV. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Slipper å bruke kikkert for å se på TV. det er bar å flyte seg litt nærmere det. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Mor og far reiser på 4 ukers campingtur om to uker til, og jeg fikk lov å invitere til grillfest Skal bli digg å gjøre hva jeg vil, når jeg vil i 4 uker <3 Og når de kommer hjem, så går jeg på 3 ukers ferie Lenke til kommentar
norwich Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Blir kjekt å dra til Voss og så Myrkdalen imorgen da min far skal sykle Bergen-Voss Alltid kjekt å dra på hytte om sommeren. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) 50" er for lite. Du får 80" til 40k nå. Hvem i helvete vil noen ha 80 tommers? Du må jo sitte milevis unna pga. høy pikselavstand, takket være de latterlig lave oppløsningene TV-skjermer har i dag. Jeg og. Får denne for 1500,- Kjempekupp. Fornøyd. Enjoy your shitty visuals. Endret 1. juni 2012 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvem i helvete vil noen ha 80 tommers? Du må jo sitte milevis unna pga. høy pikselavstand, takket være de latterlig lave oppløsningene TV-skjermer har i dag. Eg ventar nok på 4/8K før eg brukar meir pengar på TV. Ubrukelig med vanlig "HD" over 40 tommar. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 For en dag, for et vær! Skal utnytte det maksimalt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 For en dag, for et vær! Skal utnytte det maksimalt. Her hagler det! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har hatt sår hals de siste dagene. Våkna i dag, fremdeles vondt, og med den mørkeste stemmen noensinne. Jeg har ganske mørk stemme til vanlig, og nå er helt awesome. Synd det ikke varer. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Better recognize Ingenting, INGENTING kan måle seg med Range Rover. Ikke engang Porsche! :D Hadde selv en Range Rover for et par år siden, og jeg savner den og tenker på den enda. Eneste bilen som virkelig har satt spor i hjertet! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå