djgudleif Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Borneo. Det så bra ut. Bortsett fra at man blir drept daglig av maneter og insekter som ingen vet navnet på. Kilde? Fordi det ligger i Søraustasia. Det er for nært Australia. http://en.wikipedia.org/wiki/Box_jellyfish http://en.wikipedia.org/wiki/Scorpaenidae Nope. Skal holde meg i Europa og USA hele livet... Jeg er redd nok for veps. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Malayisk Borneo er ganske så idyllisk og har så vidt meg bekjent ikke spesielt farlige dyr av noe slag. Også kan du spise Laksa der. Nomnom! Men joda. I havet finnes det maneter. Finnes slikt i Europa og om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Malayisk Borneo er ganske så idyllisk og har så vidt meg bekjent ikke spesielt farlige dyr av noe slag. Også kan du spise Laksa der. Nomnom! Men joda. I havet finnes det maneter. Finnes slikt i Europa og om jeg ikke husker feil. Finnes nok en del ille maneter i Europa. Men heldigvis ikke av typen Box Jellyfish. Men uansett, skulle nok fint ha klart å overkomme min frykt og besøkt Borneo! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Husker en "negativ" ting fra Borneo. Det er visstnok fryktelig uhøfflig som jente der, å dele bord med en mann som ikke sitter med fullt (øl)glass. Som røslig nordmann tar jeg drøye slurker... Det endte jo som det måtte ende Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 The Connells - 74 - 75. Kvalitet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 60 i 70 sone, rett før tunnel, idiot som skulle forbi, motgående trafikk rett forut, må bremse ned for at han ikke skal kjøre inn i meg fordi han svinger fort til høyre for å unngå en frontkollisjon, brått så blinka det i en fotoboks. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 60 i 70 sone, rett før tunnel, idiot som skulle forbi, motgående trafikk rett forut, må bremse ned for at han ikke skal kjøre inn i meg fordi han svinger fort til høyre for å unngå en frontkollisjon, brått så blinka det i en fotoboks. Hvorfor lå du i 60 i 70 sone? 3 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 60 i 70 sone, rett før tunnel, idiot som skulle forbi, motgående trafikk rett forut, må bremse ned for at han ikke skal kjøre inn i meg fordi han svinger fort til høyre for å unngå en frontkollisjon, brått så blinka det i en fotoboks. Hvorfor lå du i 60 i 70 sone? Ja, hvorfor? Greit nok han andre fyren var en komplett idiot, men på sett og vis skjønner jeg han. Ingenting værre enn folk som ikke greier å holde fartsgrensen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kan hende forholdene gjorde så han måtte ligge i 60. Det er bedre å ligge 10 under enn 10 over. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Er vanskelig å ligge over 60 med en doning som blir dratt av en motor som er på størrelse med en fotball. Endret 24. mai 2012 av Knut Knudsen 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Mopedutt? Noe veldig likt denne: Ligger som regel på en hastighet opp mot 55, men i dag var dagsformen fin. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hehe forståelig da, hadde en trimmet scooter så greide heldigvis å holde 60 sonen ganske greit. Synes i utgangspunktet at 45 km limiten på mopeder er direkte trafikkfarlig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 55 funker helt fint i 60 sone, om ikke det er en idiot bak rattet. Smetter innom bussholdeplasser ol. rimelig ofte, med god timing slipper man å stoppe helt opp å sparer maksimalt med tid og flest mulig er fornøyde. Selv om sykkelen går opp mot fartsgrensa på flata er jeg fortsatt en sinke når det kommer litt motvind eller oppoverbakker. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Sjefen sa nettopp: "Stikker ut en tur jeg nå, så får du nå bare sløve litt i mens." Lololo Endret 25. mai 2012 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Den har jeg aldri hørt fra noen av mine arbeidsgivere, grei sjef du har da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Han er konge. Om jeg kommer forsent er det ikke så nøye. Og i dag kom han 40 min forsent... Dette er kurant! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det er det som er fordelen med offentlig jobb, ja. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Han er konge. Om jeg kommer forsent er det ikke så nøye. Og i dag kom han 40 min forsent... Dette er kurant! Jeg vil ha jobben din. Jeg tror jeg hadde passet perfekt inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå