Gavekort Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 6 dager igjen til jeg drar til Norge for å ta en lang ferie helt til slutten av September. Ja, jeg er seriøs. Det er en latterlig lang ferie, så godt at jeg har fått meg sommerjobb. Da ville jeg ikke lenger kalt det en ferie. Frihalvår, permitering, ferie, plikesløs periode. Alt for lenge etter min mening. Jeg blir gal etter en måned, men jeg tror jeg vil overleve i 4 måneder så lenge jeg kan jobbe på mine egne prosjekter og kunne ha en sommerjobb som fliselegger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Frihalvår, permitering, ferie, plikesløs periode. Alt for lenge etter min mening. Jeg blir gal etter en måned, men jeg tror jeg vil overleve i 4 måneder så lenge jeg kan jobbe på mine egne prosjekter og kunne ha en sommerjobb som fliselegger. Hva med å reise? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ikke minst! Men det blir nok litt mer som å flytte arbeidet mitt til utlandet, så lenge jeg kan tåle screenglare. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ferie i dag, , sommer ute, 4 iskalde flaskepils fra Mack i kjøleskapet og jeg er i så god form at mine tidligere rekorder innen løping garantert blir slått i år! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ah, endelig litt skikkelig sommer. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Leverte hjemmeeksamen idag, hører på heftig gjengsterrap på spotify, og har fått en anelse brunfargen av sommeren som starta idag! Life is good Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Var helt fantastisk å stige ut til 30 grader etter eksamen idag Bort til bilen, opp med soltaket, og full gang med denne: http://www.youtube.com/watch?v=fIBzbdo2LjU Nå står den nyvasket til morgendagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=_Tz3KoCm24k&feature=related Vet ikke hva han snakker om......men morro er det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 - Sommer og sol! - Date - Venner - Flytte til et helt nytt sted! Får mitt eget lille sted utenfor huset. - Studere i drammen til neste år - Iskaffe - Livet generelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Fy faen, 38 grader! Helt vilt. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Lukten huden min har når jeg har solt meg, lukter sommer. edit: lukten når jeg soler meg uten solkrem, med solkrem lukter det jo bare solkrem (som forøvrig også er ganske sommerslig lukt ) Endret 24. mai 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 http://open.spotify.com/track/67Hna13dNDkZvBpTXRIaOJ Hadde glemt av denne sangen. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Sommer, sol og positive mennesker! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Depresjon om vinteren, allergi om vår/sommer. En dag skal jeg flytte fra Norge og det gjør meg glad. Må bare finne ut hvor! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Depresjon om vinteren, allergi om vår/sommer. En dag skal jeg flytte fra Norge og det gjør meg glad. Må bare finne ut hvor! Borneo. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Borneo. Det så bra ut. Bortsett fra at man blir drept daglig av maneter og innsekter som ingen vet navnet på. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Vi kjøpte ny gressklipper i dag, synes alltid det er gøy med nye ting. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Borneo. Det så bra ut. Bortsett fra at man blir drept daglig av maneter og innsekter som ingen vet navnet på. Kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå