Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"You keep telling yourself that."

 

Jeg skal ikke trekke noen konklusjoner, men om det ikke hadde vært spilleavhengighet så hadde man ikke fortsatt å spille onlinepoker etter å ha tapt 15.000kr i gevinst og gått helt ned i minus. Ja, jeg er seriøs.

Var det noe med "jeg fikk 50 kr i bonus, spilte det til 1,4k og tapte alt med vilje" du ikke forsto? Jeg brukte ikke et enkelt øre av mine egne penger engang, og spilte det bort slik at jeg ikke skulle bli avhengig av et spill med edge til huset -- som sagt.

Lenke til kommentar

Fant opp en utvidelse av uttrykket "Finneren er vinneren" SOM ER HELT GENIALT.

Jeg vedder på at hvis jeg begynner å bruke det så vil det spre seg som faen.

 

Skal copyrighte det, og kreve fem dollar i royalties hver gang noen bruker det.

Ingen tror på deg.

Lenke til kommentar

Fant opp en utvidelse av uttrykket "Finneren er vinneren" SOM ER HELT GENIALT.

Jeg vedder på at hvis jeg begynner å bruke det så vil det spre seg som faen.

 

Skal copyrighte det, og kreve fem dollar i royalties hver gang noen bruker det.

Ingen tror på deg.

Okay. Forbered deg!

 

 

"Finneren er vinneren, helt til eieren stikker av med seieren."

 

 

EH?! Eeh? Eier alle med det ordtaket!

Lenke til kommentar

Fant opp en utvidelse av uttrykket "Finneren er vinneren" SOM ER HELT GENIALT.

Jeg vedder på at hvis jeg begynner å bruke det så vil det spre seg som faen.

 

Skal copyrighte det, og kreve fem dollar i royalties hver gang noen bruker det.

Ingen tror på deg.

Okay. Forbered deg!

 

 

"Finneren er vinneren, helt til eieren stikker av med seieren."

 

 

EH?! Eeh? Eier alle med det ordtaket!

 

Oh Lordy

makes+no+sense.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"You keep telling yourself that."

 

Jeg skal ikke trekke noen konklusjoner, men om det ikke hadde vært spilleavhengighet så hadde man ikke fortsatt å spille onlinepoker etter å ha tapt 15.000kr i gevinst og gått helt ned i minus. Ja, jeg er seriøs.

Var det noe med "jeg fikk 50 kr i bonus, spilte det til 1,4k og tapte alt med vilje" du ikke forsto? Jeg brukte ikke et enkelt øre av mine egne penger engang, og spilte det bort slik at jeg ikke skulle bli avhengig av et spill med edge til huset -- som sagt.

 

Du må ikke tro at jeg snakker om deg. Du nevnte noe om å vinne, så tape alt, med vanilje eller ikke. Det er slik poker fungerer, og det minnet meg om hvorfor onlinepoker er noen farlige greier.

Lenke til kommentar

"You keep telling yourself that."

 

Jeg skal ikke trekke noen konklusjoner, men om det ikke hadde vært spilleavhengighet så hadde man ikke fortsatt å spille onlinepoker etter å ha tapt 15.000kr i gevinst og gått helt ned i minus. Ja, jeg er seriøs.

Var det noe med "jeg fikk 50 kr i bonus, spilte det til 1,4k og tapte alt med vilje" du ikke forsto? Jeg brukte ikke et enkelt øre av mine egne penger engang, og spilte det bort slik at jeg ikke skulle bli avhengig av et spill med edge til huset -- som sagt.

 

Du må ikke tro at jeg snakker om deg. Du nevnte noe om å vinne, så tape alt, med vanilje eller ikke. Det er slik poker fungerer, og det minnet meg om hvorfor onlinepoker er noen farlige greier.

Alt er farlig så lenge man overdriver.

 

Jeg ville aldri satt inn mer penger enn det jeg har råd til å tape. Da har man et snev av spillegalskap. Alle som spiller på nett bør ha dette i bakhodet uansett mener nå jeg. Men så lenge man ikke spiller for mere enn det man ville brukt på en vikinglottokuppong på onsdagen, og en dagens dobbel på langoddsen på lørdag, så er det helt greit for meg :)

 

Å utnytte slike "bonuser" sidene tilbyr er helt greit, da man ikke setter inn egne penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Palpatine i Star Wars er fikus på orntli......er vel det som menes med å gå over til "the dark side" , å ta den i drittpipa/daimkrysset :/

 

Ho ho :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...