Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mercedes E250CDI Coupé

 

Taxien som vi sier.

 

 

 

Kjører du taxi?

Har delte meninger om hvordan jeg tror det er å være taxisjåfør. På den ene siden må det være digg å kjøre hele dagene og tjene godt med penger (hvis du er heldig med turene), men det må være slitsomt å kjøre rundt på fulle folk midt på natta, og alltid å måtte være tilgjengelig dersom du er høyt på listen.

Lenke til kommentar

Kjører ikke taxi nei :p (tror ikke det hadde vært så veldig ideelt med to dørs :p) Taxi fordi det er Mercedes og diesel.

 

Ess.. Todørs? Hadde jeg kjørt taxi i den bilen, så kan det være jeg hadde tatt dobbelt betalt fra folk som mener at det er et problem. Det er en flott bil. 2dørs er ikke en unnskyldning/ grunn for ikke å like.

Lenke til kommentar

Ingen kjører Taxi...! :p Mercedes E-klasse brukes i taxinæringen her, derav navnet taxien. Ikke noe annet, er en privatbil som brukes til kos.

 

Haha, ja, har skjønt det, men dersom det hadde vært en taxi, så hadde jeg irritert meg dersom en eventuell kunde hadde kommentert at det bare er to dører. :)

 

Men bra bil, det er det nok! er det, ser jeg, etter å ha sett videoen.

Endret av Diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å registrere seg på alle norske pengespill-steder, og kun spille når de lokker meg med gratis innskuddspenger. Kanskje jeg vinner noe i løpet av 5 år, uten å ha brukt et øre!

Er ikke så dumt det nei ;)

Jeg gjorde det samme, og klarte å spille meg opp fra 0,- til nesten 10.000,- i poker. Men så ble jeg grådig og tapte alt igjen :p

Lenke til kommentar

Å registrere seg på alle norske pengespill-steder, og kun spille når de lokker meg med gratis innskuddspenger. Kanskje jeg vinner noe i løpet av 5 år, uten å ha brukt et øre!

Er ikke så dumt det nei ;)

Jeg gjorde det samme, og klarte å spille meg opp fra 0,- til nesten 10.000,- i poker. Men så ble jeg grådig og tapte alt igjen :p

 

Jeg vant nylig ca. 1800 kroner av 20 free spins på en ny automat. Stoppet der i frykt av å bli spilleavhengig :p

Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg på en side og fikk 50kr gratis. Gikk all in hele tida, kom opp i 1400kr til slutt. :p

 

Tapte alt med å stå på 9 med vilje, slik at jeg kunne få lukket kontoen og ikke bli avhengig av et spill med edge til huset.

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Det var ikke rike personer jeg tenkte på (les: Overdrivelse og understreking av poeng). Jeg har en haug av bekjente som skryter av den timen de hadde en fem-sifret gevinst før de tapte alt igjen. Det er akkurat som alkisene som stod ved spille-automatene i gamle dager og spilte bort pensjonen/trygden sin til de gikk i null.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...