Lefse Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har første privatist eksamen i morgen. Det gjør meg glad fordi det blir godt å få det overstått. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 ferdig med 3000-meteren i dag. ALDRI MER Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Er ikke det omtrent like givende som å diskutere vitenskap med amerikanske kristne? Nei, det er mer givende. En slags oppvåkning ? har du fått mange medlemmer i sekta til nå da ? Ja, sekta innehar fem-og-tjue kvinner, i alderen 15 til 35. De står disponibelt til å gjøre hva enn jeg ønsker med de. Slimda, keep up the good work. Kvinneguiden er som en ustelt hage full av ugress og avfall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skal gjøre mitt beste. Det er svært mye underholdende som postes der. Siste jeg så: "Kan man bli tjukk av vann?" 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Siste jeg så: "Kan man bli tjukk av vann?" Jeg likte så godt utviklinga på den tråden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 90s Radio på Spotify. Faen hvor mye bra jeg finner der. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skal gjøre mitt beste. Det er svært mye underholdende som postes der. Siste jeg så: "Kan man bli tjukk av vann?" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=900783 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg kan å kjøre bil nå. Var mye lettere når jeg innså at jeg var vranglært når det gjaldt klutsjen. Hva var vranglæren? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skal gjøre mitt beste. Det er svært mye underholdende som postes der. Siste jeg så: "Kan man bli tjukk av vann?" Viste denne til klassa, mange trudde alt var fakta. fml. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Minner meg litt om denne: Å tulle litt med folk er bare krydder i hverdagen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg kan å kjøre bil nå. Var mye lettere når jeg innså at jeg var vranglært når det gjaldt klutsjen. Hva var vranglæren? At man starter å gi gass etter som man slipper klutsjen. Altså veldig tidlig. Men det fucka opp gang på gang på grunn av høyt turtall når det oppstår kontakt. Lærte heldigvis av en onkel at man ikke trenger å gi gass i det hele tatt. Deretter fant jeg det punktet hvor det begynner å ta, og lærte en mye bedre metode og hvor man faktisk bør gi gass. Eller, egentlig var det mer det at jeg fikk leke helt fritt uten å være redd for å feile. Endret 10. mai 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Flaks, jeg fikk for meg at jeg kanskje skulle ha levert følgeskjema og vitnemål til skolen jeg søker til. Fristen er i morra så det går greit så lenge jeg sender det denne uken. Endret 10. mai 2012 av CFM Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Fikk 6- på årsprøve i matte. Edit: Går 3. året påbygg Tar også R1 som privatist men der er det ikke noen prøver da jeg studerer selv.. Endret 10. mai 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Klarte å overleve på 90 kroner i 5 dager, slapp å krype til korset og bruke kredittkortet Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 *Se over skulderen* Ingen sjefer? Ingen sjefer. Lagerfotball! 4 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Godteri og brus gjør meg veldig glad. =) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Familien min Full tank, og det lå en hundrelapp i midtkonsollen med en lapp, "ikke glem å spise". Skal ikke deeet! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Endelig har Canal 9 et bra program Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Familien min Full tank, og det lå en hundrelapp i midtkonsollen med en lapp, "ikke glem å spise". Skal ikke deeet! Hvilken bil er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå