Amberlamps Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Skontafolk. Søppel altså. Endret 4. mai 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Landstreffet i Stavanger imorgen!! Det heter Sandnes!!11ONE Rettere sagt Figgjo, om det er Kongeparken du tenker på. Er det ikke Ålgård? Kongeparken er like mye på Ålgård som at Sandnes er Stavanger. Det er et teit hierarki fordi folk ikke er kjent der borte, så de tar det største og mest kjente. Vel, Kongeparken har i hvert fall postnummer tilhørende Ålgård. Figgjo er en bydel i Sandnes. Ålgård er en annen kommune. Så hvis man skal uttale seg korrekt så er Ålgård stedet hvor Kongeparken ligger. /flisespikkeri Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Stavanger ligger så oppi ræva til Sandnes uansett, så det eneste som skiller byene fra hverandre er et lokalpolitisk skille og hetsingen mot hverandre. Da har jeg akkurat levert inn min ~70 timers oppgave i Software Development, så nå skal jeg ta en velfortjent dusj før jeg skal tar igjen litt søvn etter å ha jobbet konstant siden 20:00 i går. Vel, Kongeparken har i hvert fall postnummer tilhørende Ålgård. Figgjo er en bydel i Sandnes. Ålgård er en annen kommune. Så hvis man skal uttale seg korrekt så er Ålgård stedet hvor Kongeparken ligger. /flisespikkeri Samma dritten. Jeg tror faktisk kommuneskiltet ligger noen hundre meter etter Kongeparken. Men nå er det ihvertfall ikke Stavanger! Endret 4. mai 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Meldt meg opp til Mc lappen. Grugleder meg! Gleder meg fordi det går så hinnsides fort, og fordi det må være syykt chill å cruise rundt når solen skinner. Gruer meg fordi jeg er litt redd for at jeg kommer til å kjøre for gris, noe som fort medfører døden Gruer meg også litt fordi mamma kommer til å være redd for meg 24/7. Noe jeg ikke unner henne. Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 At jeg om tre uker er ferdig med dette semesteret. Som har inneholdt de kjedeligste fagene, og jeg innså at jeg ikke kan noenting når jeg gikk igjennom gamle eksamensoppgaver i fagene. Shit. Men snart ferdig altså, tanken på det gjør meg glad! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Vel krigen har bare såvidt begynt, regner med den utvikler seg. Skal legge en plan med mi allierte jente i morgen tidlig. Plastre inn lagertrucken kan vel være et fint trekk? Tre lag med gaffa rundt hele trucken. Et vannrett lag, ett loddrett, og ett på skrå. Gaffa rundt hjulene. Teip fast rattet. Endte med å kjøre plast rundt hele saken. Kunne blitt bedre, men fikk veldig dårlig tid (han har jo knapt pause den fjotten). Det morsomste var kanskje at han ble nedkjeftet av sjefen for at han hadde brukt unødvendig plast. I går fyllte vi skapet hans med brødsmuler fra skjæreren. I dag hadde han fått seg hengelås. Synd, for vi tenkte å ta en "stinkeost", sette den i mikroen ei passende tid og så plassere den i skapet hans. Får pønske ut noe lurt, er åpen for forslag. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Fikk en CD med Elton John i posten i dag som skal spilles i kveld. It's time to gay it up. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Å høre på Atlas sound og Joanna Newsom Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 It's my b-day http://open.spotify....nkFS54c4g63zp0Z 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 It's my b-day http://open.spotify....nkFS54c4g63zp0Z Grattis Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Fikk en CD med Elton John i posten i dag som skal spilles i kveld. It's time to gay it up. Elton John er ikke gay med mindre du kun har 'Can you feel the love tonight' på repeat. 1 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Gøy å være litt spontan for en gangs skyld. En kamerat ringte pluteslig i går ettermiddag og lurte på om jeg ville med på fest. "Hvorfor ikke, planen i kveld var bare å sitte her og sture allikevel" tenkte jeg. Kom hjem i halv fem tiden i dag morges, etter å ha inntatt betydelige mengder brennevin og snublet rundt på diverse dansegulv. Beste av alt at jeg er knapt fyllesjuk i dag, blir ikke no særlig klein av brennevin. Drikker jeg øl, rusbrus eller sider, så er jeg halvdød dagen derpå. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Installert nytt dusjkabinett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Fikk en CD med Elton John i posten i dag som skal spilles i kveld. It's time to gay it up. Elton John er ikke gay med mindre du kun har 'Can you feel the love tonight' på repeat. Hold me closer, Tony Danza! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har funnet fram LA Noire og runner det for andre gang Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=k3wg9UQxU5k Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Herlig at jeg plutselig fikk 4x2 threads på VPSen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå