Patrick123 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vurderer å bestille noe sånt som 500 knapper og be dem om å sende en hver dag så jeg har noe å glede meg til! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vurderer å bestille noe sånt som 500 knapper og be dem om å sende en hver dag så jeg har noe å glede meg til! Lag et enkelt script som kjøper ett tilfeldig produkt til rundt hundrelappen på ebay. Så får du en gave hver uke. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Besto teorien for moped, fikk vite at jeg berget 5 i standpunkt i matte og vant en fotballkamp 3-2! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Syke søvnparalyser der lamper blir til ansikter, og man spinner som et helvete rundt om i rommet. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 At det bare var radiatorslangen som røk, og ikke noe oljeholdig slange som hadde endt opp i kullkloss i stedet for bil.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Syke søvnparalyser der lamper blir til ansikter, og man spinner som et helvete rundt om i rommet. Oooh, var innlagt på sykehuset natt til i går (knekt fot), og da hadde jeg også søvnparalyser uten å prøve på det. Det stod skikkelser rundt omkring i rommet samt klinget intenst i ørene mine. Ikke noe utenom det vanlige altså. I frykt for å gå off-topic spør jeg bare et raskt ja/nei spørsmål: driver du med lucid dreaming? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Oooh, var innlagt på sykehuset natt til i går (knekt fot), og da hadde jeg også søvnparalyser uten å prøve på det. Det stod skikkelser rundt omkring i rommet samt klinget intenst i ørene mine. Ikke noe utenom det vanlige altså. I frykt for å gå off-topic spør jeg bare et raskt ja/nei spørsmål: driver du med lucid dreaming? Trigger det at du driver med LD søvnparalyse hos deg? Det gjør meg glad at jeg var hos legen i går og fikk skrevet ut hostesaft som funket veldig bra. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Oooh, var innlagt på sykehuset natt til i går (knekt fot), og da hadde jeg også søvnparalyser uten å prøve på det. Det stod skikkelser rundt omkring i rommet samt klinget intenst i ørene mine. Ikke noe utenom det vanlige altså. I frykt for å gå off-topic spør jeg bare et raskt ja/nei spørsmål: driver du med lucid dreaming? Trigger det at du driver med LD søvnparalyse hos deg? Så absolutt! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Xkcd? Stemmer det. Genialt påfunn. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Syke søvnparalyser der lamper blir til ansikter, og man spinner som et helvete rundt om i rommet. Oooh, var innlagt på sykehuset natt til i går (knekt fot), og da hadde jeg også søvnparalyser uten å prøve på det. Det stod skikkelser rundt omkring i rommet samt klinget intenst i ørene mine. Ikke noe utenom det vanlige altså. I frykt for å gå off-topic spør jeg bare et raskt ja/nei spørsmål: driver du med lucid dreaming? Driver ikke aktivt med det, men opplever det ofte nok! Bruker å meditere under søvnparalyse og sveve ut av min egen kropp. Som regel havner jeg inn i en LD etter en slik opplevelse. OT: Skal møte ei jente i dag. Yay! Endret 3. mai 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 At jeg ble 18 idag : D Grattis Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Nytt hus. Grattis til deg også 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har fått i gang en prank med noen på jobb. Venter bare på full scale war. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har fått i gang en prank med noen på jobb. Venter bare på full scale war. Go on.... Og oppdater oss/ meg når det er gjennomført! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Vel krigen har bare såvidt begynt, regner med den utvikler seg. Skal legge en plan med mi allierte jente i morgen tidlig. Plastre inn lagertrucken kan vel være et fint trekk? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Vel krigen har bare såvidt begynt, regner med den utvikler seg. Skal legge en plan med mi allierte jente i morgen tidlig. Plastre inn lagertrucken kan vel være et fint trekk? Tre lag med gaffa rundt hele trucken. Et vannrett lag, ett loddrett, og ett på skrå. Gaffa rundt hjulene. Teip fast rattet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå