Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syke søvnparalyser der lamper blir til ansikter, og man spinner som et helvete rundt om i rommet.

Oooh, var innlagt på sykehuset natt til i går (knekt fot), og da hadde jeg også søvnparalyser uten å prøve på det. Det stod skikkelser rundt omkring i rommet samt klinget intenst i ørene mine. Ikke noe utenom det vanlige altså. I frykt for å gå off-topic spør jeg bare et raskt ja/nei spørsmål: driver du med lucid dreaming? :)

Lenke til kommentar

Oooh, var innlagt på sykehuset natt til i går (knekt fot), og da hadde jeg også søvnparalyser uten å prøve på det. Det stod skikkelser rundt omkring i rommet samt klinget intenst i ørene mine. Ikke noe utenom det vanlige altså. I frykt for å gå off-topic spør jeg bare et raskt ja/nei spørsmål: driver du med lucid dreaming? :)

Trigger det at du driver med LD søvnparalyse hos deg?

Det gjør meg glad at jeg var hos legen i går og fikk skrevet ut hostesaft som funket veldig bra.

Lenke til kommentar

Trigger det at du driver med LD søvnparalyse hos deg?

Så absolutt!

Lenke til kommentar
Syke søvnparalyser der lamper blir til ansikter, og man spinner som et helvete rundt om i rommet.

Driver ikke aktivt med det, men opplever det ofte nok!

Bruker å meditere under søvnparalyse og sveve ut av min egen kropp.

Som regel havner jeg inn i en LD etter en slik opplevelse.

OT: Skal møte ei jente i dag. Yay!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Vel krigen har bare såvidt begynt, regner med den utvikler seg. Skal legge en plan med mi allierte jente i morgen tidlig. Plastre inn lagertrucken kan vel være et fint trekk? :D

Tre lag med gaffa rundt hele trucken. Et vannrett lag, ett loddrett, og ett på skrå. Gaffa rundt hjulene. Teip fast rattet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...