Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=XqIOf_VR0wA Bare tull at alle dinosaurer døde ut......Funkasaurusen f.eks , han lever i beste velgående Endret 29. april 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
mwy Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Har lyst til å starte et gatekjøkken som mekker toast. Kunne du ikke lage et som lager flamberte bananer med vanilje is? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Savner virkelig ikke vinteren. Savner ikke å sove over alt som heter dagslys på grunn av melatoninmangel, og kun se sola i helgene når jeg venter på bussen på vei hjem, så fjernt inne i et bakrushelvete at jeg ikke klarer å nyte det. Sommer, elsker deg. Har lyst til å starte et gatekjøkken som mekker toast. Kunne du ikke lage et som lager flamberte bananer med vanilje is? Snakk om nisjé... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å stå opp til å se at dagen gryr, og Spotify shufler til noe Sigur Ros. Å finne ut at man har penger på kontoen og kan kjøpe noe god drikke. Drikke som skal drikkes til kvelds med gode kompiser! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg leverte engelskeksamen min i dag. Jeg har aldri i hele mitt liv vært så frustert over en eksamen før, så utrolig SINNSYKT godt å ha det unnagjort nå. PHEW Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Wee! Mye spennende de to neste semestrene! Endret 30. april 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Flott. Først 10-15 grader og sol, og nå snøstorm Har ikke noe i mot snø, men alt vannet som kommer når det blir varmere igjen er veldig irriterende. Er glad for at Dustinhome fikset ting kjapt, og sendte meg ny skjerm med en gang. Endret 30. april 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Enten har du en spesiell måte å vise glede på, eller så poster du i feil tråd. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) wops. Skylder på feber og influensa Endret 30. april 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hardstyle DNA var kjempe bra! Har hatt en herlig kveld/natt, fortsetter med mat og hardstyle OFC! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Endelig har cruisebåtene begynt å innta Stavanger igjen. Herlig atmosfære, og turistene er så hyggelige. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Var ute å gjorde hagearbeid i dag ( ), hvor så naboen gikk seg en spasertur. Hun stopper opp, og sier; "Jeg ser du jobber så hardt, og du er så flink, så jeg lurer på om du er ute etter en liten sommerjobb? Jeg trenger hjelp til blant annet plenklipping, vedhogging, maling av hus, og mye annet. Jeg gir deg godt betalt! Å gjøre litt hagearbeid utbetalte seg visst! Har søkt på rundt 15 stillinger ang. sommerjobb, men har fått avslag på nesten alle grunnet at jeg ikke er 18, så dette er jo bare konge for min del! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Du får sikkert en jobb tilbake 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 IFA Eukalyptus. Den er usaklig god... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Eins zwei drei, partyzeit! http://open.spotify.com/track/1zpr5MMuS4xrOllFKVe1Hs Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 For en herlig start på dagen. Begynte litt senere idag så jeg fikk god til til å gjøre meg klar i morges. Det er strålende sol ute, og matbutikken jeg gikk i idag luktet akkurat som mange av butikkene i Florida. Beste følelsen på lenge! Nå sittet jeg med varme rundstykker før forelesning Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du får sikkert en jobb tilbake Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du får sikkert en jobb tilbake I lol'd Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noe kjent ansikt? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Har-du-sett-denne-mannen-2697164.html#.T6FgZOh1A40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå