Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner virkelig ikke vinteren. Savner ikke å sove over alt som heter dagslys på grunn av melatoninmangel, og kun se sola i helgene når jeg venter på bussen på vei hjem, så fjernt inne i et bakrushelvete at jeg ikke klarer å nyte det.

Sommer, elsker deg. :love:

Har lyst til å starte et gatekjøkken som mekker toast.

Kunne du ikke lage et som lager flamberte bananer med vanilje is?

Snakk om nisjé... :p

Lenke til kommentar

Flott. Først 10-15 grader og sol, og nå snøstorm :glare: Har ikke noe i mot snø, men alt vannet som kommer når det blir varmere igjen er veldig irriterende.

Er glad for at Dustinhome fikset ting kjapt, og sendte meg ny skjerm med en gang.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Var ute å gjorde hagearbeid i dag ( :yucky: ), hvor så naboen gikk seg en spasertur. Hun stopper opp, og sier; "Jeg ser du jobber så hardt, og du er så flink, så jeg lurer på om du er ute etter en liten sommerjobb? Jeg trenger hjelp til blant annet plenklipping, vedhogging, maling av hus, og mye annet. Jeg gir deg godt betalt!

Å gjøre litt hagearbeid utbetalte seg visst! Har søkt på rundt 15 stillinger ang. sommerjobb, men har fått avslag på nesten alle grunnet at jeg ikke er 18, så dette er jo bare konge for min del! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

For en herlig start på dagen. Begynte litt senere idag så jeg fikk god til til å gjøre meg klar i morges. Det er strålende sol ute, og matbutikken jeg gikk i idag luktet akkurat som mange av butikkene i Florida. Beste følelsen på lenge! Nå sittet jeg med varme rundstykker før forelesning :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...