Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men... Bacontoast. Toast. Stekt bacon inni toast liksom, hardkjørt i toastjernet med ost og spicy krydder.

Eg har baconkrydder, så your argument is invalid.

 

Åja, skal man informere om specs også nå?

 

Keyboardet er ett Das S Professional, og ligger i Tyskland for øyeblikket.

I jelly. Mitt gamle, grusomme gamertastatur har laus shift, nedslitt wasd og caps lock-knappen blir brukt som spacebar, fordi spacebaren knakk.

Lenke til kommentar

I jelly. Mitt gamle, grusomme gamertastatur har laus shift, nedslitt wasd og caps lock-knappen blir brukt som spacebar, fordi spacebaren knakk.

 

Kjenner følelsen. G15 min var greit å skrive på i noen måneder, men det har blitt kjipt å skrive på nå, ikke at jeg har slike problemer som du har, men det har fortsatt blitt mindre komfortabelt å skrive på.

 

Jeg sølte Cola på det, fant ut at det var en god nok unnskyldning for å skaffe meg ett nytt keyboard, men jeg gikk så lei backup-keyboardet at jeg fikset G15 i går. :p

 

Lurer litt på hvilket keyboard du har, og hvordan du knakk spacebaren?

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Berre litt, var eigentleg festa som knakk, slik at den er laus. Ganske behagelig tastatur, litt laptop-tastar. Typisk at dei einaste produkta eg skal like forma og funksjonaliteten på er jalla-kvalitet. Vibreringbassen i Roccat Kave er øydelagt, musehjulet på Roccat Kone har nesten tatt kvelden, og rundt midnatt byrjar random tastar på Lycosa å slutte å funke heilt til eg dreg ut og inn USBen.

Lenke til kommentar

Berre litt, var eigentleg festa som knakk, slik at den er laus. Ganske behagelig tastatur, litt laptop-tastar. Typisk at dei einaste produkta eg skal like forma og funksjonaliteten på er jalla-kvalitet. Vibreringbassen i Roccat Kave er øydelagt, musehjulet på Roccat Kone har nesten tatt kvelden, og rundt midnatt byrjar random tastar på Lycosa å slutte å funke heilt til eg dreg ut og inn USBen.

 

Det der høres helt forjævlig ut. Ett godt keyboard er absolutt nødvendig.

Lenke til kommentar

Det der høres helt forjævlig ut. Ett godt keyboard er absolutt nødvendig.

Eg er sunnmøring skjønar du, kjøper ikkje nytt før det gamle er heilt ubrukelig :)

Mobilen min også er fucka, den "våknar" 24/7, slik at skjermen er på i lomma, og den brukar opp alt batteriet på 12 timar. Til og med stormlighteren byrjar å ta kvelden. Og DS'en har laus hengsle. Sykkelen punkterer alltid, sjølv om eg byttar både slande og dekk. Og skjermkortvifta mi stoppa slik at det nesten smelta.

Eg er faktisk overraska over at eg enno er i live. Einaste som ikkje er knust eller ødelagt er skjermen min. Og den har eg behandla mykje røffare enn alt det andre som er øydelagt. Faktisk slått den, velta den, kasta den, osv osv. Men den er fortsatt fin, og for å vere litt OT; det gjer meg litt glad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...