svelemoe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Bacontoast. Pffft, i går laga eg bacon-mac and cheese med tomatpure. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Dette baconsnakket har fått meg til å huske at eg har bacon i kjøleskapet. Yaaaay. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har ett nytt keyboard på vei. Gleder meg til å teste det ut. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Henter den nye gaming PC'en jeg har kjøpt i dag. Gleder meg! (Specs står i profilen min) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Åja, skal man informere om specs også nå? Keyboardet er ett Das S Professional, og ligger i Tyskland for øyeblikket. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Bacontoast. Pffft, i går laga eg bacon-mac and cheese med tomatpure. Men... Bacontoast. Toast. Stekt bacon inni toast liksom, hardkjørt i toastjernet med ost og spicy krydder. Endret 25. april 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Men... Bacontoast. Toast. Stekt bacon inni toast liksom, hardkjørt i toastjernet med ost og spicy krydder. Eg har baconkrydder, så your argument is invalid. Åja, skal man informere om specs også nå? Keyboardet er ett Das S Professional, og ligger i Tyskland for øyeblikket. I jelly. Mitt gamle, grusomme gamertastatur har laus shift, nedslitt wasd og caps lock-knappen blir brukt som spacebar, fordi spacebaren knakk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Åja, skal man informere om specs også nå? Keyboardet er ett Das S Professional, og ligger i Tyskland for øyeblikket. Informer meg når du har mottatt pakken. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Keyboardet er ett Das S Professional, og ligger i Tyskland for øyeblikket. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) I jelly. Mitt gamle, grusomme gamertastatur har laus shift, nedslitt wasd og caps lock-knappen blir brukt som spacebar, fordi spacebaren knakk. Kjenner følelsen. G15 min var greit å skrive på i noen måneder, men det har blitt kjipt å skrive på nå, ikke at jeg har slike problemer som du har, men det har fortsatt blitt mindre komfortabelt å skrive på. Jeg sølte Cola på det, fant ut at det var en god nok unnskyldning for å skaffe meg ett nytt keyboard, men jeg gikk så lei backup-keyboardet at jeg fikset G15 i går. Lurer litt på hvilket keyboard du har, og hvordan du knakk spacebaren? Endret 25. april 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Lurer litt på hvilket keyboard du har, og hvordan du knakk spacebaren? Razer Lycosa rubber finish. Battlefield: Bad Company 2. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det forklarer enda ikke hvorfor spacebaren knakk, eller hamret du litt for hardt kanskje? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Berre litt, var eigentleg festa som knakk, slik at den er laus. Ganske behagelig tastatur, litt laptop-tastar. Typisk at dei einaste produkta eg skal like forma og funksjonaliteten på er jalla-kvalitet. Vibreringbassen i Roccat Kave er øydelagt, musehjulet på Roccat Kone har nesten tatt kvelden, og rundt midnatt byrjar random tastar på Lycosa å slutte å funke heilt til eg dreg ut og inn USBen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ny shampo, lukter så sinnsvakt godt av meg nå! U smelly and jelly? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Lurer litt på hvilket keyboard du har, og hvordan du knakk spacebaren? Razer Lycosa rubber finish. Battlefield: Bad Company 2. Bunnyjump noob. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Dobbeldusch? Grattis. Jeg liker gratis ting Kjempe gald for at jeg fikk en sekser i Naturfag Eksamen . Jeg er bare veldig glad :green: Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Den nye PC'en min er fantastisk! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Berre litt, var eigentleg festa som knakk, slik at den er laus. Ganske behagelig tastatur, litt laptop-tastar. Typisk at dei einaste produkta eg skal like forma og funksjonaliteten på er jalla-kvalitet. Vibreringbassen i Roccat Kave er øydelagt, musehjulet på Roccat Kone har nesten tatt kvelden, og rundt midnatt byrjar random tastar på Lycosa å slutte å funke heilt til eg dreg ut og inn USBen. Det der høres helt forjævlig ut. Ett godt keyboard er absolutt nødvendig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det der høres helt forjævlig ut. Ett godt keyboard er absolutt nødvendig. Eg er sunnmøring skjønar du, kjøper ikkje nytt før det gamle er heilt ubrukelig Mobilen min også er fucka, den "våknar" 24/7, slik at skjermen er på i lomma, og den brukar opp alt batteriet på 12 timar. Til og med stormlighteren byrjar å ta kvelden. Og DS'en har laus hengsle. Sykkelen punkterer alltid, sjølv om eg byttar både slande og dekk. Og skjermkortvifta mi stoppa slik at det nesten smelta. Eg er faktisk overraska over at eg enno er i live. Einaste som ikkje er knust eller ødelagt er skjermen min. Og den har eg behandla mykje røffare enn alt det andre som er øydelagt. Faktisk slått den, velta den, kasta den, osv osv. Men den er fortsatt fin, og for å vere litt OT; det gjer meg litt glad. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå