Aleks Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Ingenting som trengs å tas opp her Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Aleksmy! du skal ikke prøve å slå min rekord på 3-4 døgn? Jeg anbefaler det ikke, da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Er det kult eller status å døgne? Ser ikke helt vitsen. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Artig å se hvor lenge man klarer å holde ut. Selv sovna jeg stående da jeg runda 2 døgn en gang. Våkna en stund etterpå mens jeg stod med hodet lent mot speilet på badet, og da takket jeg for meg og gikk å la meg. Akkurat nå er jeg ikke trøtt i det hele tatt, burde vært i seng forei stund siden, men orker ikke å legge meg våken. Mulig jeg døgner, men får se. Er så godt å sove også. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Å se/høre barn sier "Hvorfor griner du... Er du Emo?" Sier til og med til personer som har mistet noen nær... Litt flaut og patetisk å se barn helt ned til 10-12 års alderen sier emo. Hvertfall i KIRKA! "Hvorfor er du emo, hvorfor er folk emo?" Synd at småbarn lærer seg å bruke sånne utrykk og blir lært opp til det. Endret 15. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Det er jo moro, ikke noe status greier nei. Artig å se hvor langt man greier å pushe seg på forskjellige ting Edit: 3-4 døgn ja, hehe om jeg blir oppe i hele natt som jeg antagentligvis blir pga at jeg skal ut om en times til med en kompis for å klatre opp en heisekran(vi har en litt rar men utrolig morsom hobby med å klatre opp på tak på diverse bygninger å slikt). Spørs bare om jeg gjennomfører det, får nå se hvor sløv jeg blir. Jo om jeg blir oppe i hele natt så må jeg nesten være oppe hele dagen og pga at jeg ikke skal forskyve døgnrytmen helt^^ Endret 15. juni 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Men sånn er verden akkurat nå;p Alt som er svart = Emo. Går man med svart bukse/genser så er man emo ^ Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Edit: 3-4 døgn ja, hehe om jeg blir oppe i hele natt som jeg antagentligvis blir pga at jeg skal ut om en times til med en kompis for å klatre opp en heisekran(vi har en litt rar men utrolig morsom hobby med å klatre opp på tak på diverse bygninger å slikt). Spørs bare om jeg gjennomfører det, får nå se hvor sløv jeg blir. Jo om jeg blir oppe i hele natt så må jeg nesten være oppe hele dagen og pga at jeg ikke skal forskyve døgnrytmen helt^^ Jeg har bare klart noe slik en gang, hadde mye å gjøre (aragerte lan-party). Som sagt anbefaler jeg det ikke, det sies at man begynner å hallusinere etter rundt 5 døgn, jeg tviler ikke. (jeg satte å hørte på politiradio her forige helg, de busta 4stk i ei kran, btw :!: ) Angående staus, for min del var det kult for et par år siden, i dag bryr det meg lite, sover om nettene og som regel en liten lur på sofaen etter jobb EDIT: For å være litt på topic, whiskey gjør meg glad Endret 15. juni 2008 av Firesky Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Å oppleve gamle følelser igjen, om dere skjønner meg da ... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 At jeg var på festival igår og traff ei jente^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Greide 47 timer så sovna jeg i stolen^^ Var jo nesten 2 døgn da^^ Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 At det er maraton <<with the kardashians>> på E hele kvelden Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 At jeg fikk til denne PHP-snutten: $year = date('Y'); //2008 $month = date('m'); // 6 $year = $year-2000; for($y = 0; $y <= $year; $y++){ echo 'År '.$y.'<br>'; if($y == 0){ for($m = 6; $m <= 12; $m++){ echo ' :: Måned '.$m.'<br>'; } }else{ for($m = 1; $m <= 12; $m++){ echo ' >> Måned '.$m.'<br>'; } } } Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 At jeg ikke blir like forelska som jeg ble før Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Bodø Airshow i helga :D Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) At 3-dagers bannen min er over. Og at jeg og dama endelig offisielt er sammen. Og at vi begge har fri i omtrent 2 uker nå At MGS4, tidenes råeste og/eller beste spill er ute, gjør ikke akkurat vondt verre Og jeg har sommerferie! Jeg er generelt ganske glad for tida Endret 16. juni 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 The good, the bad, and the ugly main theme. :] Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 At jeg ikke blir like forelska som jeg ble før +1 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Blir fortsatt ganske forelska men greier faktisk å tenke på noe annet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå