Gavekort Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Det kan jeg ikke motsi, men nå var det en eller annet som snakket om lydkvalitet, og da kjenner jeg at jeg må rette på det som er feil. Man kan ikke ha ting som er feil på Internett! 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har en teori om at de eneste som faktisk kjøper vinylplater nå for tiden er A) musikkfreaks som har to etasjer med plater, og B) hipstere som aldri har eid vinyl før. Vinyl er kun for nostalgi, "vanlige" folk som har eid vinyl før vet alle problemene de kan føre med seg. Hvorfor vinyl og ikke kasett? Eller grammofon? Hipstere, blæh. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Poenget med musikk er underholdning og spilleglede, ikke sant? Da velger du det alternativet som gir deg mest underholdning og spilleglede. For noen så er det alternativet et CV anlegg med en 1000 watt digitalforsterker med PC til signalkilde, for andre så er det alternativet B&W til 200 000 kroner med rørforsterker og vinylspiller. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Men vinyl gir ikke MEG spilleglede, jeg liker ikke at hipstere kjøper det! Tenker ingen på meg og mine følelser?! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Nei, ingen gjør det. Kjøper vinyl i stedet for cder om jeg har mulighet til det. At lyden er "dårligere" bryr jeg meg ingenting om, personlig klarer jeg ikke høre store forskjellen om jeg spiller av fra cd eller vinyl uansett. Vinylugivelser mer gjennomført. Stor coverart, flotte booklets og andre ekstrating gjør at jeg setter mye større pris på vinylene mine enn kjedelige cder. Ofte har jeg ikke noe valg heller, da mange utgivelser kun blir gitt ut på andre formater enn cd. Endret 7. april 2012 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Poenget med musikk er underholdning og spilleglede, ikke sant? Da velger du det alternativet som gir deg mest underholdning og spilleglede. For noen så er det alternativet et CV anlegg med en 1000 watt digitalforsterker med PC til signalkilde, for andre så er det alternativet B&W til 200 000 kroner med rørforsterker og vinylspiller. Jeg har aldri benektet dette, men som jeg sa i et tildligere innlegg så var det noen som blandet lydkvalitet opp i dette. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kan ikke noen bare splitte ut denne diskusjonen og sende den til et passende forum? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Drar til Polen om 4 dager <3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Når jenter ringer å unnskylder seg etter å ha vært drittsekker på byen. Det gjelder å ha en god tone med undertegnede ja. Tar ikke imot dritt, og dette viser at jeg vant. JEG VANT. Lenke til kommentar
Citronen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg er glad i julen og alt som har med den å gjøre... Nå som påsken snart er over føler jeg at det går fort mot jul igjen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Brøt fjellvettregel nr. 1, 2, 4, 6 og 7 i dag, men lever ennå. Og sånn btw, vinyl er bare jævlig kos rett og slett. På "sommerhuset" vårt har vi samlet en haug gamle vinylplater. Finnes ikke noe bedre enn å parkere seg selv der i gammel Floyd, Zappa, Dire Straits osv. til langt på natt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Tar ikke imot dritt, og dette viser at jeg vant. JEG VANT. WINNAR! Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg er glad i julen og alt som har med den å gjøre... Nå som påsken snart er over føler jeg at det går fort mot jul igjen God jul. Lenke til kommentar
Citronen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg er glad i julen og alt som har med den å gjøre... Nå som påsken snart er over føler jeg at det går fort mot jul igjen God jul. God Jul til deg også Ho Ho HO Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 At jeg i løpet av noen få timer blir pappa 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Gratulere! Gutt eller jente? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Blir nok ei jente, hun er 12 dager på overtid i sag så har time for igangsetting kl 12 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Så spennende, og gratulere på forhånd Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 PVR dekoder med opptaksfunksjon. Det er helt nydelig å kunne spole over all reklamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå