Lefse Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Elsker aprilspøken til AdBlock (for Chrome hvertfall)! Nå viser den bilder av katter der det normalt skulle vært ads. Er det bare midlertidig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nightwish Score, god whisky og spill-programmering! Grei ferie detta! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Rosa skrift gjør meg glad. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hadde aldri trodd jeg skulle bli SÅ glad i en bok og film. Men jeg elsker boken Lolita av Vladimir Nabokov Endret 1. april 2012 av Karina Hulesangerhule 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Men jeg elsker Lolita! Hva? ಠ_ಠ 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg elsker boka "Lolita" av Nabokov og filmadapsjonen fra 1997. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Du vet at lolita også betyr prepubertale småjenter? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Ja, men jeg regnet med folk skjønte at det var en bok når jeg først skriver at jeg aldri hadde trodd jeg skulle bli glad i en bok. Sånn da Endret 1. april 2012 av Karina Hulesangerhule 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nei... Velkommen til Internett. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har fått klørne i en "Best-of" med Elton John, 3CD'er. På en skala fra Steven Segal til Per Sundes, hvor homsete er jeg nå? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har fått klørne i en "Best-of" med Elton John, 3CD'er. På en skala fra Steven Segal til Per Sundes, hvor homsete er jeg nå? Blir det ikke mer heterofilt enn Steven Seagal? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har fått klørne i en "Best-of" med Elton John, 3CD'er. På en skala fra Steven Segal til Per Sundes, hvor homsete er jeg nå? Blir det ikke mer heterofilt enn Steven Seagal? Ser vi bort fra moren din, så nei (oh snap). Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Er det noen andre på forumet som ser på Wrestlemania 28 just nu?? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Du vet at lolita også betyr prepubertale småjenter? Det er forresten en japansk klesstil som går under dette kallenavnet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nå handler forsåvidt Lolita-boka om en voksen mann som får et forhold til en veldig ung pike. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Dat feeling når du tror du har spist opp alt i matpakka, også er det ei brødskive igjen. Jeg griner av lykke nå Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Motorjesus, Mustasch, Nederland og Henry Rollins. Nohomo. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Dat feeling når du tror du har spist opp alt i matpakka, også er det ei brødskive igjen. Jeg griner av lykke nå Dat feeling når skolens bully voldtar kusina di mens han synger Mozart baklengs og kaster kritt på vinduet så det knuses og du får hodepine. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Dat feeling når du tror du har spist opp alt i matpakka, også er det ei brødskive igjen. Jeg griner av lykke nå Dat feeling når skolens bully voldtar kusina di mens han synger Mozart baklengs og kaster kritt på vinduet så det knuses og du får hodepine. Don't quit your day job. Påskevær ute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå