sykkeliten Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ett kjøleskap fullt av øl,og en deilig langhelg helt til tirsdag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 At jeg har "mot" nok til å si nei til både røyk og snus. Imens ser jeg flere av mine venner faller for "fristelsen", og bruker nå vannvittig mye penger på tull. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Taxi Dave gjør meg glad http://www.youtube.com/watch?v=EcIVmkOphlo Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Heiv ei bunke med tålig dyre airsoft magasiner i søpla tidligere i dag fordi jeg ikke fikk de til å mate skikkelig. For en stund siden plukket jeg de opp av søpla igjen, tenkte jeg kunne fikle litt med de og prøve en gang til, for galt å bare kaste de liksom. Temmelig morro når jeg faktisk fikk de til å funke perfekt igjen ja. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Du kastet de i dag og plukket de opp for en stund siden ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) - Forfatterstudiet - Eget basseng - Utforske Berlin - Tur til USA. Første stopp er Los Angeles hvor jeg skal bo fem minutter unna "Walk of fame". Å komme bak kulissene i hollywood blir utrolig spennende. Så ender turen i San Fransisco hvor jeg skal bo med utsikt til Alcatraz. - At det endelig begynner å bli sommer - Venner, kjente og kjære - Flytting til neste år! Endret 31. mars 2012 av Skamklipt 1 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Du kastet de i dag og plukket de opp for en stund siden ? Ja, kastet de i søpla tidligere på dagen, og gikk ut igjen sent på kvelden og plukket de opp igjen, er det så vanskelig å skjønne? Og ikke kom med den "etter midnatt så er det neste dag". Det er neste dag når jeg står opp, driter i hva klokka sier om den saken. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Nydelig vær og masse å gjøre Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Du kastet de i dag og plukket de opp for en stund siden ? Ja, kastet de i søpla tidligere på dagen, og gikk ut igjen sent på kvelden og plukket de opp igjen, er det så vanskelig å skjønne? Og ikke kom med den "etter midnatt så er det neste dag". Det er neste dag når jeg står opp, driter i hva klokka sier om den saken. Bare fleiper litt, en stund siden høres ut som det er lenger siden i dag Iallefall sånn vi bruker en stund siden her Men kommer helt an på hvilken tosk som leser det (Ja jeg kalte meg selv for tosk nå) Var bare i overtrøttfleipehumør i går ^^ Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Elsker aprilspøken til AdBlock (for Chrome hvertfall)! Nå viser den bilder av katter der det normalt skulle vært ads. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Det er det det er ja. Begynte og lure hva faen det var for noe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 - Gaven jeg kjøpte til kjæresten min - Lese bøkene jeg lånte på biblioteket om psykologi, og psykologiens historie - Sol og blå himmel - Te og kaffe Og Is! IS IS IS! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Kaffe, skirenn og en avslappende hyttetur. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Det første glasset med iskald Cola man heller fra en flaske. Fine været er heller ikke å forakte. Endret 1. april 2012 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Liker "aprilsnarren" he rpå forumet i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå