Aleks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Har vert våken ii over 30 timer : Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Har vert våken ii over 30 timer : Tanken på den utrolig herlige søvnen du kommer til å få Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Fremdeles våken da Har vært våken siden fredag morgen klokka 10^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Fremdeles våken da Har vært våken siden fredag morgen klokka 10^^ Da går jeg ut ifra at du har ferie Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Da anbefaler jeg deg å tenke litt på soving Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Nehh Karaterene er sat^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Tanken på at du må stå opp å slite deg gjennom hele dagen gjør det vell litt mer logisk Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Tanken på at du må stå opp å slite deg gjennom hele dagen gjør det vell litt mer logisk Til skogs med logikk ! Snøvl deg gjennom dagen mens du subber bortover gulvet ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Tanken på at du må stå opp å slite deg gjennom hele dagen gjør det vell litt mer logisk Til skogs med logikk ! Snøvl deg gjennom dagen mens du subber bortover gulvet ! Der har vi en smarting^^ Fremdeles våken faktisk, og har bare totalt drukket en burn og en flaske med pepsi. Visste ikke at jeg greide sånt jeg^^ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Extract Audio Copy + AutoFLAC. Herlig å slippe kjip 128/192kbit/s jalla mp3 kvalitet. Selv om en CD tar ca 700mb kontra under 50mb i mp3 format, så er det likevel verdt det. I tillegg har jeg fått nye deler til bilen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Tanken på at du må stå opp å slite deg gjennom hele dagen gjør det vell litt mer logisk Til skogs med logikk ! Snøvl deg gjennom dagen mens du subber bortover gulvet ! Der har vi en smarting^^ Fremdeles våken faktisk, og har bare totalt drukket en burn og en flaske med pepsi. Visste ikke at jeg greide sånt jeg^^ Jeg lover deg. LEGG DEG! Skoledagen, kvelden og dagen etterpå blir forjævlige. Jeg har erfaring. EDIT: For å ikke være en real partypoopah, så får jeg komme med et bidrag jeg og da. Søstra mi kommer med PS EYE og Eye Of Judgement som bursdagsgave om 2 uker. + 2 andre spill. Endret 14. juni 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Gir meg ikke nå som jeg er så nærme 40 timer^^ 48 hadde jo vært best da, vært oppe i 2 døgn^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 At jeg bare har 2 timer igjen til jeg har vært oppe i 40 timer gjør meg glad Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Hva er målet da? 48timer? Eller til du sover når du står oppreist? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Så lenge som mulig egentlig, men tror kanskje jeg skal gi meg på 40, har endel som er bekymra for meg på msn som mener jeg burde få meg litt søvn :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Hva er målet da? 48timer? Eller til du sover når du står oppreist?Den siste der er ikke så vanskelig. Jeg har og opplevd å sove mens jeg holdt på å sette meg ned. Våknet i stolen, når jeg kunne SVERGE på at jeg holdt på å sette meg ned for et pittelite øyeblikk siden. Da var det mørkt rundt meg plutselig og jeg hadde et teppe rundt meg. Var visst gått noen-og-ti timer. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) opera 9.5 og denne. Den tenker jeg svir for noen folk med litt for mange fordommer. Endret 14. juni 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 I did it 40 timer uten søvn men nå har det skjedd noe triste greier så jeg vet ikke om jeg får sove uansett.. Kanskje jeg greier 2 døgn Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Gratulerer. Triste greier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå