Gavekort Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Du hadde neppe funnet det ut om det ikke var for at du bet på! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kjenner igjen URL-en, så tar meg ikke der, gitt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Du hadde neppe funnet det ut om det ikke var for at du bet på! Lo du godt nå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kjenner igjen URL-en, så tar meg ikke der, gitt. Bare paranoide studerer en gjemt URL før de klikker dem, så jeg tror nok det er fordi du så seiersdansen min og Lithium med det lange trynet! Du hadde neppe funnet det ut om det ikke var for at du bet på! Lo du godt nå? Utrolig godt! Jeg elsker deg Lithium, du er fra nå av mitt utvalgte offer! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det er bra du godter deg på min bekostning. Jeg krever mine 5 sekunder av mitt liv tilbake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Bare paranoide studerer en gjemt URL før de klikker dem, så jeg tror nok det er fordi du så seiersdansen min og Lithium med det lange trynet! Jeg ser URL-en ved å peke med musa på den, så er ikke så vanskelig. Gjør det for alle lenker på nettet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Inkludert denne? www.youtube.com Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har fått en avtale med en bekjent indieutvikler som vil bruke musikken min for royalties. Jeg er målløs. Gratulerer Hvem er denne utvilkeren? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har fått en avtale med en bekjent indieutvikler som vil bruke musikken min for royalties. Jeg er målløs. Gratulerer Hvem er denne utvilkeren? Jeg har ingenting jeg kan peke til fordi jeg ikke kan brukernavnet, men han er en dude jeg kjenner som utvikler casual indiespill til Xbox Arcade. Bare paranoide studerer en gjemt URL før de klikker dem, så jeg tror nok det er fordi du så seiersdansen min og Lithium med det lange trynet! Jeg ser URL-en ved å peke med musa på den, så er ikke så vanskelig. Gjør det for alle lenker på nettet. Jeg prøver, men jeg er ikke noe særlig god med mindre helheter er suspekt. Det er bra du godter deg på min bekostning. Jeg krever mine 5 sekunder av mitt liv tilbake. Hvilke 5 sekunder? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 De 5 sekundene jeg var inne og så på filmen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det var fem sekunder hjernen din fikk gjort noe fornuftig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 De 5 sekundene jeg var inne og så på filmen. Som om du kan vite at det akkurat var 5 sekunder. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det var fem sekunder hjernen din fikk gjort noe fornuftig. Tror hjernen din kunne klart å presse frem noe mer fornuftig enn dette her i hvert fall... De 5 sekundene jeg var inne og så på filmen. Som om du kan vite at det akkurat var 5 sekunder. Man ser det jo i youtube hvor langt i sangen man har kommet.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Lol, du kan jo tjene inn de 5 sekundene, for ikke å si år ved å holde deg sunn hele livet. Forutsatt at du unngår ulykker/mordere/aids/kreft. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg kommer til å være sunn hele livet, ingen i familien som har hatt kreft enda så håper jeg slipper det. Aids skal jeg også holde meg unna ( jomfru hele livet). Just kidding. Ulykker kan jeg ikke kontrollere. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Morsomt at du sløser mer tid på å sutre over de 5 sekundene du mistet. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Har mattetentamen i morgen og for første gang føler jeg at det kommer til å gå BRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå