LithitiumS Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Er enig med deg der, men det er da logisk at tidevannsendringen som månen gjør skaper strømninger i havene som så hjelper organismer å flytte på seg. Nå sitter ikke jeg med kunnskapen til å angi en konklusjon her, men alt virker ganske logisk oppbygd om man går ut ifra utsagnet om tidevann og strømninger. Tidevann dytter også luften som er med på å skape vind, og månen beskytter oss mot asteroider. Plankton er veldig viktig for livet i havet. Sild lever på plankton, og større fisker spiser blant annet sild. Altså levebrødet til de større fiskene som igjen blir spist. Fjerner man planktonet fjerner man mat til organismer som noen arter koraller, fisker, og de større rovfiskene. Om utviklingen hadde foregått over en lang tidsperiode ville det vært snakk om evolusjon men ved en plutselig destruksjon av månen ville forandringene blitt drastisk store på fryktelig kort tid. Endret 27. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ja, har ikke noe si om plankton dør ut, de er jo først på næringskilden. Om de dør så tar neste over. F.eks bjørn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bjørn er jo mye kulere enn plankton. Akkurat som at atombombe er mye kulere enn borring. Spreng månen! Den gjør ingenting nytte. 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Tror vi skal begynne å bruke bomber for å få opp oljen, hvorfor borre den opp når vi kan sprenge den opp.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Tror vi skal begynne å bruke bomber for å få opp oljen, hvorfor borre den opp når vi kan sprenge den opp.... Ikke sant! Det er ganske dumt å borre! Er du ikke enig? 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg ender diskusjonen, fordi jeg vet at du troller. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Wow, de to siste sidene har ihvertfall hvert underholdene. Det gjør meg glad Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg håper alle som bruker den gif-en har sett filmen, men dessverre så tviler jeg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg vet ikke hva som motiverte deg til dette, men jeg lo. Takk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Endret 28. mars 2012 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hehe, dette forumet får opp humøret mitt noen ganger. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=neI76SsDGDk&feature=related Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noen ganger tar det to uker å skrive to linjer. Men de to linjene er verdt mer enn de tusen linjene man skrev for noen uker siden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har fått en avtale med en bekjent indieutvikler som vil bruke musikken min for royalties. Jeg er målløs. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Har du link til musikken din? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 http://www.genericurl.org/index.php/music/ Thar ye go! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Skal vote på deg der jeg har kun valget mellom " Am I always right?" Hvor er wrong knappen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Skal vote på deg der jeg har kun valget mellom " Am I always right?" Hvor er wrong knappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå