Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hardstekt og saltet potetskall smaker nesten som bacon. BILLIG BACON FTW Hva med å spise det sammen med litt Bacon? Eller: http://www.jdfoods.net/products/baconsalt.php Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hardstekt og saltet potetskall smaker nesten som bacon. BILLIG BACON FTW Hva med å spise det sammen med litt Bacon? Eller: http://www.jdfoods.net/products/baconsalt.php Det smakar ikkje bacon. Brent løk og paprika, med litt pepar. Ikkje så gale på toast, men gir ikkje nødvendigvis baconsmak. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Skuffa! Men jeg er glad for at Spurs gikk videre i FA-cupen! Endret 7. mars 2012 av dwezirads Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Gleder meg som en unge til hodetelefonene mine kommer! Skal gjøre klar en spilleliste med de deiligste audiofil-sangene jeg vet om. Mezzoforte, Pink Floyd, Sigur Rós, Opeth, Flux Pavilion, Nero, Chemical Brothers, Ott, Mmmm! *sikle* Endret 7. mars 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hvilke hodetelefoner er det snakk om? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hvilke hodetelefoner er det snakk om? Sennheiser HD 215 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hvilke hodetelefoner er det snakk om? Sennheiser HD 215 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hvilke hodetelefoner er det snakk om? Sennheiser HD 215 Lucky! Mitt neste headset blir garantert et Sennheiser. For å ikke gå helt OT, noe som gjør meg glad: Å komme til det punktet i en serie der man må vente til neste episode aires. Det blir så spesielt, og ekstra spennende da. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) For å ikke gå helt OT, noe som gjør meg glad: Å komme til det punktet i en serie der man må vente til neste episode aires. Det blir så spesielt, og ekstra spennende da. Er det House du har "tatt igjen"? ^^ Annonseringen av et nytt "SimCity", og traileren til det gjør meg svært glad. Endret 7. mars 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) For å ikke gå helt OT, noe som gjør meg glad: Å komme til det punktet i en serie der man må vente til neste episode aires. Det blir så spesielt, og ekstra spennende da. Er det House du har "tatt igjen"? ^^ Det stemmer faktisk! Eller, jeg har tatt det igjen om tre episoder! Godt gjetta! Endret 7. mars 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det stemmer faktisk! Eller, jeg har tatt det igjen om tre episoder! Godt gjetta! Husket du gledet deg over serien tidligere i tråden. :!: Veldig glad i den serien selv, ganske synd sesong 8 er den siste. Likevel er det bra at de slutter mens leken er god. Den vil uansett glede meg med flere gjennomsyn. Er en del ting den tar opp som aldri blir gammelt, mindre morsomt eller interessant. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Husket du gledet deg over serien tidligere i tråden. :!: Veldig glad i den serien selv, ganske synd sesong 8 er den siste. Likevel er det bra at de slutter mens leken er god. Den vil uansett glede meg med flere gjennomsyn. Er en del ting den tar opp som aldri blir gammelt, mindre morsomt eller interessant. God hukommelse! En god serie bør nesten ikke dras lenger enn 8 sesonger. Og når den er ferdig blir det litt trist, men da kan jeg begynne på en ny serie. Dette gjorde meg forøvrig overlykkelig: http://www.youtube.com/watch?v=mOY4BnsddKE Endret 7. mars 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Inn4juu0Cfs Ny sesong av The Apprentice også! Endret 8. mars 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Pff, dårlig remix. Tiesto sin remix er mye bedre. http://www.youtube.com/watch?v=z-bptU6F5jc Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Video. Hvorfor et bilde av San Francisco når tittelen sier "Welcome To Ibiza"? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Sikkert fra en turné han hadde i San Franscisco eller noe, ikke spør meg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Har oppnådd et nytt nivå av forståelse og eksamen er bare 1 uke unna! Jeg er opplyst! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Modifiserte en gammel LCD-skjerm slik at man må ha på polariserte briller for å se hva den viser. Fun! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Modifiserte en gammel LCD-skjerm slik at man må ha på polariserte briller for å se hva den viser. Fun! Vurderte å gjøre det samme på en gammel laptop, slik man får skikkelig god personvern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå