Gjest Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da jeg får til ting i Kerkythea. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 At jeg bare hadde en time på skulen i dag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Fant noen gamle innleveringer! Visste ikke at jeg skrev et særemne på 9 sider om Edgar Allan Poe i 9. klasse!! Og jeg klager på at jeg må skrive særemne på 6-8 sider nå! Nå var ikke det så ille likevel! Mitt særemne i 10. klasse var på 40 sider, så suck it På videregående skrev jeg særemne på en skoledag på 20 håndskrevne sider også. Blir bare slappere og slappere, dagens ungdom (det skal vel kanskje i den andre tråden) Jeg liker at det ser ut som våren er på vei (selv om det snør som pokker akkurat nå) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Wtf, det lengste jeg skrev på ungdomsskolen var vel 3 sider og videregående var det enda mindre. Gikk ut med 4.5-4.8 i snitt gjennom alle åra. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Rundt det samme her, men hvis jeg begynner å skrive, klarer jeg ikke stoppe. Kan legge til at særemnet i 10. klasse var om India, så vanskelig å begrense seg til 3-7 sider. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan ikke huske å ha skrevet en stil på mer enn to sider. Engelsk eksamen min var på en side Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vel, min engelskeksamen i 10. klasse var vel på 15 sider (oppgaver + stil). Raket behørig inn en 6'er. Forøvrig en ting jeg er glad/stolt over. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg var en elendig elev på ungdomsskolen, så jeg er glad for at det har forandret seg veldig. 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Det meste gjør meg glad om dagen. Det går bra med damene, fått meg ny jobb så økonomien blir bedre, jeg stortrives på mitt nye studie, digger å bo i det nye kollektivet mitt, våren nærmer seg og sommerplanene er klare. DEILIG merkelig hvor fort ting forandrer seg til tider! Endret 7. mars 2012 av enceone 4 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Så kult! Ikke noe er bedre enn når alt stemmer 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er veldig godt, spesielt etter perioder hvor alt er motsatt! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 4 pakker i posten i dag, den ene hadde feil innhold, men gøy å få 4 pakker på en gang uansett. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Liker tanken på at jeg er ferdig på vgs om 2 og 1/2 år :D Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vel, min engelskeksamen i 10. klasse var vel på 15 sider (oppgaver + stil). Raket behørig inn en 6'er. Forøvrig en ting jeg er glad/stolt over. Fikk en fin sekser jeg også, 1 side på stilen og en og en halv med oppgaver. Deilig å endelig få en sekser da læreren min aldri gav meg noe annet enn 5. Ingen andre heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Led Zeppelin, Pearl Jam, Screaming Trees, The Pixies, Nirvana, Alice In Chains, Soundgarden, Rage Against The Machine, Foo Fighters, Puddle Of Mudd, Meat Puppets, Jokke, Jimi Hendrix, Lynyrd Skynyrd, Pink Floyd, Devo, Cky, AC/DC, Katrina & The Waves, Genesis, Metallica, Creedence Clearwater Revival, Sonic Youth, Melvins, L7, Everclear, HIM, Radiohead, Stone Temple Plots, Queens Of The Stone Age og The Doors. nuff said. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Led Zeppelin, Pearl Jam(Eddie Vedder), Screaming Trees, The Pixies, Nirvana, Alice In Chains, Soundgarden, Rage Against The Machine, Foo Fighters, Puddle Of Mudd, Meat Puppets, Jokke, Jimi Hendrix, Lynyrd Skynyrd, Pink Floyd, Devo, Cky, AC/DC, Katrina & The Waves, Genesis, Metallica, Creedence Clearwater Revival, Sonic Youth, Melvins, L7, Everclear, HIM, Radiohead, Stone Temple Plots, Queens Of The Stone Age og The Doors. nuff said. Var ikke mye til felles, men noe var det! Endret 7. mars 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kampen mellom Barcelona og Leverkusen begynner klokken 20.45, det betyr at det er bare 8 reklamepauser igjen på Viasat 4 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Treninga gir resultater i rekordfart. Det gjør meg utålelig glad og fornøyd. Målet mitt om vaskebrett før 2013 ser slett ikke så vanskelig ut som jeg trodde. Har óg satt i gang med C#. Mange år siden jeg programmerte sist, og herreminhatt så moro det er! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har óg satt i gang med C#. Mange år siden jeg programmerte sist, og herreminhatt så moro det er! How did you survive? ._. Seriøst, å kunne programmere er for meg en viktig del av å bruke en datamaskin. Det, og ett POSIX-kompatibelt system. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Hardstekt og saltet potetskall smaker nesten som bacon. BILLIG BACON FTW Endret 7. mars 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå