Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant noen gamle innleveringer! Visste ikke at jeg skrev et særemne på 9 sider om Edgar Allan Poe i 9. klasse!! Og jeg klager på at jeg må skrive særemne på 6-8 sider nå! :blink:

Nå var ikke det så ille likevel! :)

Mitt særemne i 10. klasse var på 40 sider, så suck it :p På videregående skrev jeg særemne på en skoledag på 20 håndskrevne sider også.

Blir bare slappere og slappere, dagens ungdom :(

(det skal vel kanskje i den andre tråden)

Jeg liker at det ser ut som våren er på vei (selv om det snør som pokker akkurat nå)

Lenke til kommentar

Det meste gjør meg glad om dagen. Det går bra med damene, fått meg ny jobb så økonomien blir bedre, jeg stortrives på mitt nye studie, digger å bo i det nye kollektivet mitt, våren nærmer seg og sommerplanene er klare. DEILIG :thumbup: merkelig hvor fort ting forandrer seg til tider!

Endret av enceone
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vel, min engelskeksamen i 10. klasse var vel på 15 sider (oppgaver + stil).

Raket behørig inn en 6'er. Forøvrig en ting jeg er glad/stolt over.

Fikk en fin sekser jeg også, 1 side på stilen og en og en halv med oppgaver.

Deilig å endelig få en sekser da læreren min aldri gav meg noe annet enn 5. Ingen andre heller for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Led Zeppelin, Pearl Jam, Screaming Trees, The Pixies, Nirvana, Alice In Chains, Soundgarden, Rage Against The Machine, Foo Fighters, Puddle Of Mudd, Meat Puppets, Jokke, Jimi Hendrix, Lynyrd Skynyrd, Pink Floyd, Devo, Cky, AC/DC, Katrina & The Waves, Genesis, Metallica, Creedence Clearwater Revival, Sonic Youth, Melvins, L7, Everclear, HIM, Radiohead, Stone Temple Plots, Queens Of The Stone Age og The Doors.

nuff said.

Lenke til kommentar

Led Zeppelin, Pearl Jam(Eddie Vedder), Screaming Trees, The Pixies, Nirvana, Alice In Chains, Soundgarden, Rage Against The Machine, Foo Fighters, Puddle Of Mudd, Meat Puppets, Jokke, Jimi Hendrix, Lynyrd Skynyrd, Pink Floyd, Devo, Cky, AC/DC, Katrina & The Waves, Genesis, Metallica, Creedence Clearwater Revival, Sonic Youth, Melvins, L7, Everclear, HIM, Radiohead, Stone Temple Plots, Queens Of The Stone Age og The Doors.

nuff said.

Var ikke mye til felles, men noe var det! :w00t:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Treninga gir resultater i rekordfart. Det gjør meg utålelig glad og fornøyd.

Målet mitt om vaskebrett før 2013 ser slett ikke så vanskelig ut som jeg trodde.

Har óg satt i gang med C#. Mange år siden jeg programmerte sist, og herreminhatt så moro det er!

Lenke til kommentar
Har óg satt i gang med C#. Mange år siden jeg programmerte sist, og herreminhatt så moro det er!

How did you survive? ._.

Seriøst, å kunne programmere er for meg en viktig del av å bruke en datamaskin. Det, og ett POSIX-kompatibelt system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...